^
^
Nedávne videá a články | Apokalypsa teraz vo Vatikáne | Nová “omša” novus ordo | Prečo peklo musí byť večné | Antikrist identifikovaný | Sedevakantizmus | Prečo tak mnohí nemôžu veriť | “Magicians” Prove A Spiritual World Exists | Úžasné dôkazy o Bohu |
Pravda o cirkvi II. vatikánskeho koncilu | Herézy II. vatikánskeho koncilu | Kroky k obráteniu | Mimo Cirkvi niet spásy | Vyvrátenie východného „pravoslávia“ | Svätý Ruženec | Páter Pio | Falošní tradicionalisti |
Chrám Boží z proroctva (2 Tes 2,4) nie je židovský
Tento článok je prepis k videu nižšie:
V 2. liste Tesaloničanom 2:4, hovoriac o odpadnutí posledných čias, sv. Pavol hovorí, že človek hriechu sa „posadí do chrámu Božieho, vydávajúc sa za Boha.“
Toto video ukáže, čo je to chrám Boží spomenutý v proroctve z 2 Tes 2:4 a čo ním rozhodne nie je. Mylné názory na túto vec sú spojené s obrovskými omylmi v chápaní novozákonných proroctiev, s prijatím absurdných teórií o posledných časoch a s podstatnými doktrinálnymi omylmi. Ide o extrémne dôležitú otázku.
Po prvé, chrám Boží v proroctve z 2. listu Tesaloničanom 2:4 rozhodne nie je znovupostavený jeruzalemský chrám alebo židovský chrám, pretože to by vôbec nebol chrám Boží. Žiaľ, mnohí protestanti a dokonca aj niektorí pomýlení ľudia, čo tvrdia, že sú katolíkmi, si osvojili postoj, že človek hriechu bude sedieť v znovupostavenom jeruzalemskom chráme. Tento postoj je však vyložene mylný, nelogický a nebiblický.
Cirkev Kristova je Izraelom Božím (List Galaťanom 6:16).
Slávnosti, obety a obrady judaizmu a Starého zákona boli predtým, ako prišiel Ježiš Kristus, znameniami, ktoré na neho poukazovali; ale po tom, čo prišiel, a keď bolo prítomné to, čo sa nimi naznačovalo, tieto obrady skončili a boli nahradené sviatosťami Nového zákona.
Zničenie chrámu v 70. roku Pána bolo definitívnym znamením toho, že judaizmus spolu s jeho obetami, slávnosťami a obradmi je mŕtvy a pochovaný a že bol nahradený Cirkvou Ježiša Krista.
Ako dogmaticky učí Katolícka Cirkev, zachovávať alebo praktizovať starozákonné obrady po rozhlásení Evanjelia je smrteľným hriechom.
Svätý Tomáš Akvinský správne vysvetlil, že obrady Starého zákona naznačovali, že ľudia očakávali príchod Mesiáša.
Preto zachovávať starozákonné obrady teraz, po tom, čo prišiel Ježiš Kristus, a po tom, čo bolo rozhlásené Evanjelium, znamená tvrdiť, že Mesiáš ešte neprišiel a nenaplnil to, čo tie obrady naznačovali, a to je kacírstvo a rúhanie.
Dodržiavať teraz judaizmus alebo Starý zákon znamená fakticky popierať, že Ježiš Kristus je Mesiáš. Preto je ťažko hriešne praktizovať judaizmus alebo dodržiavať obrady Starého zákona teraz, po rozhlásení Evanjelia. To je tiež dôvodom, prečo by akýkoľvek znovuvybudovaný chrám zasvätený takým už neplatným obradom nebol Božím chrámom. Boží chrám, v ktorom sedí človek hriechu, teda určite nie je znovuvybudovaný jeruzalemský chrám alebo židovský chrám.
Mylný postoj, že Božím chrámom bude znovuvybudovaný židovský chrám, je zvyčajne spojený s bludnou náukou, že židia sú v novozmluvnom období Božím ľudom alebo že ich náboženstvo je „Božie“. A to je totálne mylné. V skutočnosti je to heréza – v našej dobe rozsiahle zastávaná.
Biblia však hovorí veľmi jasne: Izraelom a Božím ľudom sú praví kresťania, nie neveriaci židia.
1. Petrov list 2:9 obracia v trosky predstavu, že akákoľvek skupina iná ako Cirkev je Božím ľudom, keď o pravých kresťanoch hovorí: „Ale vy ste vyvolený rod, kráľovské kňazstvo, svätý národ, ľud určený na vlastníctvo...“
Ako môžeme vidieť, kresťania, nie židia, sú vyvoleným rodom/národom Božím. V Liste Kolosanom 3:12 sa vykladá tá istá pravda.
V skutočnosti vždy, keď sa v Novom zákone používa výraz vyvolený, vzťahuje sa to na Ježiša Krista alebo na kresťanov. Nikdy sa to nevzťahuje na židov alebo na konkrétnu telesnú rasu. Božím vyvoleným ľudom nie sú tí, čo hmotou pochádzajú z Abraháma alebo sa k týmto ozajstným potomkom pripojili, ale tí, čo boli duchovne obnovení v Kristovi a zachovávajú si Jeho pravú vieru.
List Galaťanom 3:16 nás informuje, že prisľúbenia boli dané Abrahámovi a jeho potomstvu a že Abrahámovým potomstvom nie je sú mnohí, ale jedno: to jest Ježiš Kristus. List Galaťanom 3:29 nám potom hovorí, že ak ste Kristovi, ste Abrahámovým potomstvo. To je neomylné učenie Písma o Abrahámovom potomstve. Nič nemôže byť jasnejšie.
Toto je tiež dôvodom, prečo sv. Peter v Skutkoch apoštolov 3:23, hovoriac o Ježišovi Kristovi, pravom Bohu a pravom človeku, hovorí: „A každá duša, ktorá toho proroka nepočúvne, bude odstránená z ľudu.“
Biblia učí, že židia, ktorí neprijímajú Ježiša Krista, sú úplne odrezaní od Božieho ľudu. A preto akýkoľvek dom alebo chrám, ktorí by postavili, by nebol chrámom Božím. Jestvuje hojnosť množstva dodatočných biblických dôkazov, ktoré by bolo možné citovať, aby sme ešte viac dokázali, že kresťania, a nie židia, sú Izraelom a Božím ľudom.
Keďže sa zaoberáme pojmom Boží chrám v proroctve z 2 Tes 2:4, treba poznamenať, že mnohí komentátori poukázali na to, že sv. Pavol vo svojich epištolách vrátane Prvého a Druhého listu Tesaloničanom/Solúnčanom preberá pojmy, ktoré boli pôvodne vyhradené pre Izrael a aplikuje ich na Cirkev. Svätý Pavol učí, že Cirkev zaujala postavenie Izraela.
Mnohé pasáže dokazujú, že tí, čo sú mimo Ježiša Krista a Jeho Cirkvi, nie sú z Boha.
Nie sú Izraelom a nemajú s ním žiaden podiel. Aby sa stali súčasťou Božieho Izraela, musia sa obrátiť na pravú vieru Kristovu. Čiže akýkoľvek nekresťanský alebo židovský chrám postavený v Jeruzaleme vrátane toho, ktorý by sa vydával za obnovenie starovekého chrámu, by nebol chrámom Božím. Bol by to len ďalší chrám diabla zasvätený falošnému náboženstvu.
Toto je tiež dôvodom, prečo pokusy o znovuvybudovanie jeruzalemského chrámu zlyhali a dokonca im zabránili zázračné udalosti.
Zvážte napríklad pokus rímskeho cisára Juliána Odpadlíka v r. 363. Mnohí ľudia nie sú oboznámení so zázračnými udalosťami, ktoré zastavili snahu o znovuvybudovanie jeruzalemského chrámu, napriek tomu, že tieto udalosti boli v ranej Cirkvi dobre známe. Julián Odpadlík, nepriateľ kresťanstva, chcel v roku 363 znovuvybudovať jeruzalemský chrám, pretože jeho zničenie spôsobilo, že židia boli neschopní ozajstne praktizovať starozákonné náboženstvo.
Zrovnanie ich chrámu zo zemou bolo v súlade so životom a proroctvami Ježiša Krista božským dôkazom, že prišiel Mesiáš a že kresťanstvo nahradilo judaizmus.
Nuž, je to fakt – potvrdený mnohými zdrojmi – že keď Juliánovi muži pracovali na znovuvybudovaní chrámu, v onej oblasti vyšľahli zázračné ohnivé gule, zem sa triasla, na odevoch ľudí sa objavili kríže a ľudia boli zabití, čo zapríčinilo, že sa muselo upustiť od všetkého úsilia. Toto nie je len nejaká legenda. Sú to dobre zdokumentované historické udalosti.
Tieto mimoriadne a zázračné udalosti, ktoré zabránili rekonštrukcii jeruzalemského chrámu, zaznamenali sv. Gregor Naziánsky, sv. Ambróz, sv. Ján Zlatoústy, raní cirkevní historici Sokrates a Sozomen a ďalší. Potvrdil ich dokonca aj pohanský historik Ammianus Marcellinus, priateľ Juliána Odpadlíka. Uviedol:
Tieto mimoriadne udalosti, ktoré zastavili výstavbu chrámu, boli tak dobre zdokumentované, že ich v r. 380 sv. Ambróz použil ako argument vo svojom liste cisárovi Graciánovi. Neurobil by tak, keby to neboli dobre preukázanými faktami. Zázračné udalosti, prostredníctvom ktorých Boh zakročil, aby zabránil rekonštrukcii jeruzalemského chrámu, sú ďalším mocným znamením toho, že Boží chrám v novozákonnom proroctve o konci čias nie je znovuvybudovaným jeruzalemským chrámom. Aj keby sme kvôli prešetreniu argumentu pripustili, že Boh by dovolil dokončiť stavbu vydávajúcu sa za obnovenie jeruzalemského chrámu, fakty, ktoré sme prebrali, preukazujú, že takáto stavba by rozhodne nebola chrámom Božím, ale chrámom falošného náboženstva.
To je dôvodom, prečo učiteľ Cirkvi zo štvrtého storočia, sv. Ján Zlatoústy, náležite charakterizoval židovské synagógy v období Nového zákona nie ako domy Božie, ale ako príbytky démonov.
Synagógy považoval za domy démonov a povedal, že sú menej zasluhujúce si úcty ako hostinec. To je v súlade s biblickým učením v Zjavení 3:9, že židia, ktorí odmietajú Ježiša Krista, nie sú súčasťou náboženstva Božieho, ale členmi synagógy satana.
Ako aj ostatní mimo Cirkvi, aj oni sa musia obrátiť na pravú vieru Kristovu, aby boli spasení.
Význam Zjavenia 3:9 je, že židia, ktorí odmietajú Ježiša Krista, nie sú pravými judejcami alebo židmi. Nie sú Izraelom, pretože Izraelom sú iba praví kresťania. Neveriaci židia sú súčasťou synagógy satana. Iba tí, ktorí patria Kristovi, sú Abrahámovým potomstvom.
Čiže predpokladať, že Boží chrám v 2 Tes 2:4 bude židovským chrámom, znamená vlastne stotožniť príbytok démonov a synagógu satana s tým, čo je Božím; čož je, pravdaže, celkom nesprávne.
Ďalší dôkaz, že „chrám Boží“, ktorí sa spomína v 2 Tes 2:4, nemá nič spoločného so židovstvom, nájdeme, keď sa zamyslíme nad významom „chrámu Božieho“ v epištolách sv. Pavla. Dokonca i keď jeruzalemský chrám ešte stál, sv. Pavol dal Korinťanom jasne najavo, že kresťania nahradili jeruzalemský chrám ako chrám Boží.
Napríklad: „Azda neviete, že ste Božím chrámom... Lebo Boží chrám je svätý a ním ste vy.“ (1. list Korinťanom 3:16-17)
A: „A aká zhoda je medzi Kristom a Beliálom?! Alebo aký podiel má veriaci s neveriacim?! A ako k sebe patrí Boží chrám a modly?! Veď my sme chrám živého Boha...’“ (2. list Korinťanom 6:15-16)
Podľa Novej zmluvy sú praví kresťania chrámom Božím. Cirkev Kristova zdedila postavenie Izraela a nahradila starozákonný chrám, ktorý bol zničený pred takmer 2000 rokmi ako božské znamenie prenesenia všetkých vecí zo starozákonného judaizmu na Cirkev Kristovu. Svätý Pavol používa slovné spojenie „chrám Boží“, vynímajúc 2. list Tesaloničanom 2:4, v skutočnosti štyri razy. V každom prípade sa [chrám Boží] vzťahuje na Cirkev. Stotožnenie Cirkvi s Božím chrámom sa v Novom zákone nachádza opakovane a to aj v knihe Efezanom a v 1. Petrovom liste.
Boží chrám v 2. liste Tesaloničanom 2:4 nie je znovuvybudovaný jeruzalemský chrám.
Okrem toho Boží chrám rozhodne nie je chrámom postaveným človekom hriechu alebo Antikristom, pretože potom to by bol jeho vlastný chrám. V takom prípade by to bol ναός διαβόλου, to jest chrám diabla, a nie ὁ ναὸς Θεοῦ, chrám Boží/chrám Boha. V skutočnosti sa v 2 Tes 2:4 aj pred slovom chrám, aj pred slovom Boh nachádza určitý člen (t. j. slovo s významom „ten“ [angl. the]), takže úplne doslovný preklad gréckeho slovného spojenia by znel, že človek hriechu sa posadí do „[určitý člen] chrámu [určitý člen] Boha“ [τὸν ναὸν τοῦ Θεοῦ]. Čiže chrám, ktorý sa v tomto proroctve spomína, ktorý je chrámom Boha, nie je chrámom postaveným človekom hriechu alebo Antikristom.
Nie, chrám Boží sa vzťahuje na Cirkev Ježiša Krista. Keďže proroctvo z 2 Tes 2:4 hovorí, že človek hriechu bude sedieť v chráme Božom, a je, samozrejme, nemožné, aby človek telesne sedel v duchovnej cirkevnej entite, proroctvo naznačuje, že človek hriechu bude sedieť v hlavnej hmotnej budove Cirkvi Ježiša Krista.
Bude sedieť v budove, ktorá je známa a ktorú možno právom považovať za všeobecný chrám kresťanstva. Proroctvá podobné tomuto o chráme Božom by, samozrejme, nemohli mať naplnenia vo svete, ktorý si predstavuje protestantizmus ako kresťanstvo, keďže nekatolíci, ktorí sa vydávajú za kresťanov, nemajú žiaden všeobecne uznávaný chrám Boží.
Pre nich nič nevyniká ako všeobecne uznávaný kresťanský chrám Boží, v ktorom by mohol sedieť človek hriechu. To je dôvodom, prečo sa mnohí z nich v zúfalstve rozhodli pre vyložene mylnú predstavu o znovuvybudovanom jeruzalemskom chráme.
Dokonca aj mnohí nekatolíci, ktorí odmietajú predstavu, že židia sú Božím ľudom v Novom zákone, prijali stanovisko, že znovuvybudovaný židovský chrám bude chrámom z proroctva, lebo si uvedomujú, že proroctvo sa zmieňuje o človeku hriechu, ktorý sedí v hmotnej budove, ktorá je označená za chrám Boží, a v nekatolíckom ‘kresťanstve’ neexistuje nič, čo by sa mohlo považovať za všeobecný chrám Boží. Ich mylný názor na to, čo znamená chrám Boží, vedie k absurdným teóriám o znovupostavení židovského chrámu a o obnovení zaniknutých židovských obradov, čo podľa nich musí nastať, aby sa naplnili proroctvá posledných čias.
To, čo by im však malo povedať proroctvo o človeku hriechu, ktorý sedí v [určitý člen] chráme Božom, je, že protestantizmus nie je pravým kresťanstvom, pretože v pravom kresťanstve je všeobecne uznávaný chrám.
Všeobecne uznávaným chrámom v pravom kresťanstve je Vatikán v Ríme – a presnejšie povedané – je to Bazilika sv. Petra vo Vatikáne. Bazilika sv. Petra je Chrámom Božím, ako si ešte ukážeme.
Tento chrám bol postavený na tom samom mieste, kde bol pochovaný sv. Peter, prvý pápež. Postavenie tohto chrámu na samom sv. Petrovi tak slúžilo ako výstižný symbol Cirkvi, lebo Ježiš všeobecnú Cirkev založil na sv. Petrovi.
Petra označil za skalu. Dal mu kľúče od nebeského kráľovstva a zveril mu svoje stádo.
Takže rovnako, ako Ježiš Kristus postavil svoju všeobecnú Cirkev na svätom Petrovi, bolo výstižné, aby aj najvýznamnejšia hmotná budova a chrám tejto Cirkvi, Bazilika sv. Petra, bola tiež postavená na samotnom sv. Petrovi – to jest priamo nad jeho hrobom.
V skutočnosti sa nad tým zamyslite takto. Písmo učí, že Cirkev Božia sa rovná chrámu Božiemu. Nuž, Písmo tiež učí, že Cirkev Božia bola postavená na sv. Petrovi. A teda, vyplýva z toho, že chrám Boží bude tiež postavený na sv. Petrovi, a to je presne to, čo sa stalo s Bazilikou sv. Petra, ktorá bola postavená priamo nad hrobom sv. Petra. To je ďalšie naznačenie toho, že Bazilika sv. Petra je chrámom Božím, ktorý sa spomína v proroctve sv. Pavla.
A ako ukázali naše videá vrátane Babylon padol, padol, v samej dnešnej dobe sme videli, ako sa apokalyptické proroctvá o Babylone a šelme ohromujúco naplnili práve na samotnom mieste tohto chrámu, Bazilike sv. Petra.
Teraz, predtým, než preberieme všetky ostatné dôkazy, že Bazilika sv. Petra je chrámom Božím spomenutým v proroctve z 2 Tes 2:4, zvážte toto: pápež Pius XI. vydal 23. decembra 1929 svoju encykliku Quinquagesimo Ante. V tejto encyklike sa spomína a oslavuje Lateránska dohoda z r. 1929. Ako vysvetľuje náš materiál, Lateránska dohoda podpísaná 11. februára 1929 vytvorila Vatikánsky mestský štát, ktorý udelil nárokovateľom pápežského úradu úplne nové kráľovstvo v Ríme, ktoré je rímskym kráľovstvom posledných čias prorokovaným v Apokalypse.
Sedem kňazských kráľov Vatikánskeho mestského štátu, počnúc pápežom Piom XI., je zjasna sedem rímskych kráľov spomínaných v apokalyptických proroctvách. Proroctvá na nich sedia v ohromujúcich detailoch, ako napríklad, že šelma Európskej únie vystúpi, keď piati padnú; že siedmy kráľ bude panovať krátky čas;
že babylonská neviestka (to jest podruhovatikánska proticirkev posledných čias) je spojená s tým, čo sa nakoniec stalo vo Vatikánskom mestskom štáte;
že k jednému zo znamení zo Zjv 18:2 došlo na výročie podpísania Lateránskej dohody, 11. februára, a nastalo len niekoľko hodín po tom, čo 11. februára siedmy kráľ Vatikánskeho mestského štátu oficiálne oznámil rezignáciu zo svojej kráľovského úradu, a ešte omnoho viac, ako preberá náš materiál.
V skutočnosti je veľmi zaujímavé, že Pius XI., prvý zo siedmich kráľov, nielenže prijal svoj kráľovský úrad 11. februára v r. 1929, ale v pondelok 11. februára toho roku. A antipápež Benedikt XVI., siedmy kráľ, oficiálne oznámil svoju rezignáciu v pondelok 11. februára 2013.
A človek, ktorý nasledoval siedmym rímskym kráľom, antipápež František, nielenže nie je platne vysväteným kňazom, keďže bol vysvätený v neplatnom novom obrade ordinácie, a preto nemôže byť kňazským kráľom Vatikánskeho mestského štátu, sacerdotálnej alebo kňazskej monarchie, ale tiež otvorene odmieta všetky aspekty kráľovského úradu naznačujúc, že siedmi králi Vatikánskeho mestského štátu od pápeža Pia XI. až po antipápeža Benedikta XVI. vskutku boli siedmymi rímskymi kráľmi z proroctva.
Teraz, v tom samom roku, kedy bol vytvorený Vatikánsky mestský štát, a v dokumente, ktorý pojednáva o tomto novom kráľovstve v Ríme, pápež Pius XI. hovorí o Bazilike sv. Petra vo Vatikáne nasledovné:
Pápež Pius XI., prvý kráľ Vatikánskeho mestského štátu, nazýva Baziliku sv. Petra „najstatnejším Chrámom“. Latinské slovo, ktoré používa, je aedem, akuzatívny tvar latinského slova aedēs, čo znamená „chrám“. Aedes je v skutočnosti slovo, ktoré by sa dalo použiť na preloženie gréckeho slova ναὸς [chrám] do latinčiny. Toto nielenže dokazuje, že Bazilika sv. Petra bola oficiálne nazvaná Chrám, ale je to aj prozreteľnostné naznačenie z toho samého roku, kedy bola podpísaná Lateránska dohoda, a z dokumentu, ktorý pojednáva o novom kráľovstve v Ríme, že Bazilika sv. Petra je Chrámom Božím z proroctva sv. Pavla. To je dôvodom, prečo sa v samotnej našej dobe splnili apokalyptické proroctvá práve na tom mieste.
Napríklad v Zjavení 18:2 sa prorokuje, že veľký Babylon padne a stane sa väzením každého nečistého vtáka a zveri.
Ako ukázalo naše video, tá časť proroctva sa do očí bijúco splnila vo Vatikáne 8. decembra 2015. V ten deň usporiadala sekta II. vatikánskeho koncilu neslýchanú svetelnú show nazvanú Fiat lux na 50. výročie ukončenia II. vatikánskeho koncilu. Počas tejto svetelnej show boli na Baziliku sv. Petra premietané obrazy a zvuky všemožných druhov nečistých vtákov a zverov, presne sa zhodujúc s proroctvom zo Zjavenia 18:2 o tom, ako sa veľký Babylon stal väzením každého nečistého vtáka a zveri.
V skutočnosti, ako prejednáva video, proroctvo používa grécke slovo φυλακὴ, aby opísalo, ako Babylon padol a stal sa väzením alebo klietkou každého nečistého vtáka a zveri, a stĺpy pred Bazilikou sv. Petra vyzerajú presne ako väzenské mreže, takže keď sa počas svetelnej show na Baziliku sv. Petra premietali obrazy zvierat a vtákov, vyzerali akoby boli vo väzení alebo v klietke, presne ako uvádza proroctvo.
To znamená, že naplnenie proroctva bolo prepletené s konkrétnymi črtami Baziliky sv. Petra, Chrámu Božieho. Svetelná show na Bazilike sv. Petra bola ohromujúcim a priamym naplnením toho, čo sa prorokuje v Zjavení 18:2, a tá udalosť symbolizovala pád mesta Rím do nečistoty a apostázy v posledných dňoch v dôsledku toho, že sa Ríma zmocnili antipápeži II. vatikánskeho koncilu a ich proticirkev posledných čias, druhovatikánska sekta – čož je to, o čom sú vo všeobecnosti proroctvá týkajúce sa neviestky/smilnice babylonskej.
Ďalej naše video ukázalo, ako sa druhá časť Zjv 18:2, týkajúca sa toho, ako Babylon padol, padol k démonom a každému nečistému duchu, tiež ohromujúco splnila na tom istom mieste, Bazilike sv. Petra, v deň, kedy siedmy kráľ Vatikánskeho mestského štátu, antipápež Benedikt XVI., oznámil, že rezignuje, 11. februára 2013.
Znamením, že Babylon padol, padol k démonom a každému nečistému duchu, bol blesk, blesk, dvojnásobný úder blesku do vrcholu Baziliky sv. Petra v deň, ktorý bol v rámci proroctiev posledných čias kľúčový.
Toto presne zodpovedá tomu, čo Ježiš povedal v Evanjeliu podľa Lukáša 10:18 – že videl satana padnúť ako blesk. A keď porovnáte kontexty Lk 10:17-20 a Zjv 18:2, paralela je absolútne nepopierateľná.
Obe pasáže sa zaoberajú démonmi, nečistými duchmi a satanom, ktorý padá na určité miesto. Evanjelium podľa Lukáša 10:18 nám hovorí, že znamením, že satan padol raz, bol blesk. Úplne teda dáva zmysel, že znamením, že Babylon padol, padol k démonom a každému nečistému duchovi, inými slovami, že satan padol dvakrát, raz v podobe démonov a raz v podobe každého nečistého ducha, bol blesk, blesk.
A naplnenie proroctva je ešte špecifickejšie a úžasnejšie, pretože kupola Baziliky sv. Petra bola postavená presne nad hlavným oltárom a bronzovým baldachýnom označujúcim hrob sv. Petra.
Čiže kupola označuje exaktné miesto, kde sa nachádza svätý Peter, a 1 Petrov list 5:13 neomylne definuje presnú polohu Babylonu ako cirkev sv. Petra a miesto, kde sa nachádza sv. Peter.
Keď teda blesk, blesk udrel do samého vrcholu kupoly Baziliky sv. Petra, napĺňajúc proroctvo o Babylone, ktorý padol, padol k démonom a každému nečistému duchu, udrel s laserovou presnosťou presne na miesto hrobu svätého Petra, čož je podľa Písma presná poloha Babylonu.
To znamená, že môžeme vysvetliť a ukázať, ako sa každé jedno slovo proroctva zo Zjv 18:2 splnilo práve na tom mieste, na Bazilike sv. Petra.
Mohli by sme tiež prebrať mnohé ďalšie verše z Apokalypsy a ukázať, ako to, čo sa v dnešnej dobre udialo v Ríme a v Bazilike sv. Petra, napĺňa tieto proroctvá.
Bazilika sv. Petra je ohniskovým bodom proroctiev, pretože je chrámom Božím. Keď ju sv. Pavol v 2 Tes 2:4 opísal, opísal ju nie ako chrám diabla, ale ako chrám Boží, pretože Katolícka Cirkev je jedinou pravou Cirkvou Ježiša Krista, mimo ktorej niet spásy. Všetky ostatné „cirkvi“ sú falošné.
Katolícka Cirkev je jediná pravá Cirkev, ale v posledných dňoch, vo finálnom odpadnutí, ako súčasť veľkého podvodu, Boh dovolil, aby sa Jeho chrámu a budov Jeho Cirkvi zmocnila proticirkev vedená heretickými antipápežmi.
Katolícka Cirkev stále existuje vo zvyšku tradičných katolíkov. Aby bol človek pravým katolíkom, a teda pravým kresťanom, musí byť tradičným katolíkom.
Toto video je prvou časťou dlhšej série o Božom chráme z proroctva. Počkajte si na ďalšie časti a pozrite si naše súvisiace videá o proroctvách a apokalypse, ako napríklad, okrem iného, videá Babylon padol, padol a Antikrist identifikovaný.
Antikrist identifikovaný sa podrobne preberá druhú časť 2. listu Tesaloničanom 2:3-4 o človeku hriechu, ktorý sa na charakteristickej udalosti Veľkého odpadnutia opieral naproti a vyvýšil sa nad všetko, čo sa nazýva Bohom alebo čo je predmetom uctievania.
Apokalypsa teraz vo Vatikáne