^
^
Nedávne videá a články | Apokalypsa teraz vo Vatikáne | Nová “omša” novus ordo | Prečo peklo musí byť večné | Antikrist identifikovaný | Sedevakantizmus | Prečo tak mnohí nemôžu veriť | “Magicians” Prove A Spiritual World Exists | Úžasné dôkazy o Bohu |
Pravda o cirkvi II. vatikánskeho koncilu | Herézy II. vatikánskeho koncilu | Kroky k obráteniu | Mimo Cirkvi niet spásy | Vyvrátenie východného „pravoslávia“ | Svätý Ruženec | Páter Pio | Falošní tradicionalisti |
Druhovatikánska heréza o židoch
Tento článok je prepis k videu nižšie:
Druhý vatikánsky koncil pojednáva o židoch v Nostra aetate #4. Majte na mysli, že v tejto pasáži sa II. vatikánsky koncil výslovne zmieňuje o židoch, ktorí nie sú súčasťou Cirkvi a neuznávajú Evanjelium. Druhý vatikánsky koncil o nich vyhlasuje:
Druhý vatikánsky koncil vyhlasuje, že židia, ktorý neveria Ježiša Krista a nepatria do Cirkvi, sa nemajú považovať za Bohom zavrhnutých, ako keby to vyplývalo z Písem. Toto je totálne heretické. Učením Svätého Písma, katolíckej Tradície a katolíckej dogmy je pravý opak. Ježiš naprieč Evanjeliom vyhlasuje, že tí, čo ho neprijímajú, sú v skutočnosti Bohom odmietnutí a nebudú spasení.
Pozrite si tiež Evanjelium podľa Jána 3:36, 8:24 a 14:6, Evanjelium podľa Matúša 16:16, 1. Jánov list 5:11-12, Skutky apoštolov 3:23 a 13:46 ako aj mnohé ďalšie pasáže. Katolíckou dogmou je, že človek musí veriť v Ježiša Krista a mať katolícku vieru, aby bol Bohom spasený alebo prijatý. Druhovatikánska deklarácia predstavuje nové falošné evanjelium.
V skutočnosti, keď II. vatikánsky koncil vyhlasuje, že židia sa nemajú považovať za Bohom zavrhnutých, v pôvodnom latinskom texte sa používa slovo reprobati.
Reprobati (čo znamená zavrhnutí ako nehodní) je trpným príčastím minulým od slovesa reprobo, zavrhujem. Dogmatický Florentský koncil použil v r. 1441 v slávnostnej bule Cantate Domino tvar práve toho istého latinského slovesa, reprobo, aby učil pravý opak toho, čo učí II. vatikánsky koncil.
Florentský koncil používa reprobat (čo znamená „zavrhuje“), aby slávnostne vyhlásil, že Katolícka Cirkev vskutku zavrhuje všetkých ľudí vrátane židov, ktorí si myslia opak jej učenia. Vyhlásenie z Florentského koncilu, že Cirkev zavrhuje všetkých, čo si myslia opak jej učenia, sa nachádza hneď za viacerými dogmatickými vyhláseniami o Ježišovi Kristovi a Svätej Trojici. Teda kontext Florentského koncilu sa vzťahoval na ľudí, ktorí popierajú katolícku pravdu o Ježišovi Kristovi a Svätej Trojici. Florentský koncil dogmaticky vyhlásil, že Cirkev ich zavrhuje. Preto je dogmou, že židia, ktorí neprijímajú Ježiša, sú Bohom i Cirkvou zavrhnutí. Židia sa musia obrátiť, aby boli Bohom prijatí a spasení. Florentský koncil v tej istej slávnostnej bule, Cantate Domino, vyhlásil, že všetci, čo zomierajú ako židia, pôjdu do pekla...
...a že pre každého je praktizovanie judaizmu a zachovávanie Mojžišovho zákona po rozhlásení Evanjelia smrteľným hriechom.
Niet pochybností o tom, že zakiaľ židia zostávajú neobrátení ku Kristovi a jeho Cirkvi, podľa katolíckeho učenia sú Bohom zavrhnutí. A predsa, II. vatikánsky koncil učí pravý opak a používa na to práve to isté latinské sloveso, ktoré sa použilo na Florentskom koncile.
Ostrý rozpor medzi katolíckym učením a učením II. vatikánskeho koncilu je pozoruhodne zachytený v nasledujúcom výroku sv. Ambróza. Všimnite si, ako používa slovo odmietol.
Skutočnosť, že druhovatikánske učenie o židoch je nové a revolučné, nie je tajomstvom. Židovskí vodcovia a najvyššie autority v sekte II. vatikánskeho koncilu nespočetne veľakrát citovali Nostra aetate #4 ako historický dokument, ktorý vraj zmenil vzťah „Katolíckej Cirkvi“ k židom. Po promulgácii Nostra aetate schválili antipápeži II. vatikánskeho koncilu toto falošné náboženstvo, judaizmus, v mnohých vyhláseniach a mnohými skutkami. Vyjadrenia a skutky, ktorými antipápeži II. vatikánskeho koncilu schvaľujú judaizmus, sú naozaj také početné (sú ich doslova stovky), že ich môžeme iba zhrnúť. Naša kniha a webstránka v tejto veci obsahujú hojnú dokumentáciu s celými citátmi a konkrétnymi referenciami.
Antipápeži II. vatikánskeho koncilu na základe nového učenia o židoch opakovane učili herézu, že Starý zákon nebol Bohom zrušený a že židia napriek tomu, že odmietajú Krista, majú nezrušiteľnú zmluvu s Bohom. Pozrite si napríklad príhovor Jána Pavla II. k židom v západonemeckom meste Mainz zo 17. novembra 1980...
...jeho posolstvo hlavnému rímskemu rabínovi z 23. mája 2004 a jeho stretnutie o koreňoch antisemitizmu z r. 1997, počas ktorého vyhlásil:
Toto je totálne kacírstvo. Ako učil pápež Pius XII. v Mystici Corporis 29. júna 1943:
Aby ešte viac naznačili, ako učí II. vatikánsky koncil, že židia sa nemajú pokladať za zavrhnutých, antipápeži II. vatikánskeho koncilu vyjadrili úctu k samotnému židovskému náboženstvu napriek tomu, že zapiera Krista a Trojicu. Toto je odpadlíctvo. Rabínov povzbudili v ich „misii“.
Ustanovili deň judaizmu, aby si uctili judaizmus. Opakovane učili, že židia môžu byť spasení bez toho, aby verili v Krista. Ján Pavol II. si dokonca pripomenul sté výročie židovskej synagógy v Ríme. Antipápeži II. vatikánskeho koncilu tiež vymenovali biskupov, ktorí otvorene učia, že Katolícka Cirkev sa nesnaží obrátiť židov a že Katolícka Cirkev na II. vatikánskom koncile zrevidovala svoje učenie o židoch.
Antipápeži II. vatikánskeho koncilu opakovane citovali Nostra aetate ako základ pre tento nový prístup k judaizmu po II. vatikánskom koncile.
Povolili židovské „bohoslužby“ (ktoré katolícka náuka zakazuje pod trestom ťažkého hriechu) vo Vatikáne a v iných takzvaných katolíckych kostoloch. Opakovane išli do synagóg a aktívne sa zúčastnili na židovskej „bohoslužbe“. To je odpadlíctvo. V r. 2005, keď sa Benedikt XVI. zúčastnil na židovskej „bohoslužbe“ v synagóge v nemeckom Kolíne, v skutočnosti hovoril o Nostra aetate a jej učení o židoch.
Keď Ján Pavol II. išiel v r. 1986 do synagógy, so židmi sklonil svoju hlavu, keď sa modlili za príchod „Mesiáša“.
V rokoch po II. vatikánskom koncile antipápeži II. vatikánskeho koncilu tiež schválili a dokonca zverejnili knihy, ktoré v skutočnosti učia, že židia nemusia považovať Ježiša za prorokovaného Mesiáša a že čítanie Písem, ktoré odmieta, že Ježiš je Mesiáš a Syn Boží, je opodstatnené.
Biskupi Spojených štátov, nasledujúc príklad antipápežov, vydali vyhlásenie odmietajúce nevyhnutnosť, aby sa židia obrátili.
Úvahy o zmluve a misii vydané biskupmi
Výbor pre ekumenické a medzináboženské záležitosti a Národná rada synagóg: hovoria, že cielenie na obrátenie židov nie je prípustné
„...kampane, ktoré majú za cieľ obrátenie židov na kresťanstvo, už nie sú v Katolíckej Cirkvi teologicky prípustné.“
Antipápeži II. vatikánskeho koncilu tiež schválili vyhlásenia židovských vodcov, ako napríklad rabína Dávida Rosena a Alana Solowa, ktorí obaja oslovili Benedikta XVI. Títo ľudia na základe Nostra aetate vyhlásili, že Katolícka Cirkev sa už viac nesnaží židov obrátiť a že židovská zmluva s Bohom je večná.
Dňa 30. októbra 2008 rabín Dávid Rosen z Medzinárodného židovského výboru (International Jewish Committee) oslovil Benedikta XVI. Citoval Nostra aetate a Benediktovi XVI. sa prostredníctvom kardinála Kaspera poďakoval za uistenie, že Katolícka Cirkev sa už nesnaží židov obrátiť. Rosenovo vyhlásenie adresované Benediktovi XVI. bolo potom zverejnené vo vatikánskych novinách.
Dňa 12. februára 2009 Alan Solow, predseda Konferencie hlavných amerických židovských organizácii (President of the Conference of Major American Jewish Organizations) predniesol reč priamo k Benediktovi XVI.:
Benedikt XVI. sa mu za jeho komentáre poďakoval a tie komentáre sa zverejnili vo vatikánskych novinách.
Ján Pavol II. a Benedikt XVI. pri implementácii nového učenia II. vatikánskeho koncilu tiež ustanovili kardinála Waltera Kaspera za hlavu Komisie pre medzináboženské vzťahy so židmi. Kasper otvorene učil, že židia bývajú spasení bez viery v Krista a že druhovatikánska deklarácia Nostra aetate zanechala tradičné katolícke učenie, že Nový zákon nahradil Starý zákon.
Antipápež František sa dopustil myriády skutkov odpadlíctva so židmi. Mnohokrát sa zúčastnil na židovskej „bohoslužbe“ a dokonca ju pomáhal zorganizovať.
Učil, že židia majú platnú zmluvu s Bohom a že boli oslobodení od všetkého zla. František otvorene a opakovanie odmietol obracanie židov a iných nekatolíkov. Výslovne svojho dobrého priateľa, rabína Abrahama Skorku, ubezpečil o tom, že Katolícka Cirkev sa nemôže zapojiť do prozelytizovania židov.
Z tohto dôvodu ustanovil kardinála Kurt Kocha za predsedu Komisie pre náboženské vzťahy so židmi. V r. 2013 Koch otvorene odmietol ideu, že Katolícka Cirkev má poslanie obrátiť židov.
Koch prízvukuje ‘žiadne obracanie židov’
Kardinál Koch energicky zdôraznil, že cirkevné vzťahy so židmi sú svojím typom odlišné od jej vzťahov so všetkými ostatnými náboženstvami.
„My kresťania nesmieme vo vzťahu so židmi vydávať svedectvo o ceste spásy, ktoré je im úplne cudzie, ako to robíme u iných náboženstiev,“ povedal predseda Pápežskej rady pre napomáhanie jednoty kresťanov a Komisie pre náboženské vzťahy so židmi minulý týždeň počas návštevy Jeruzalema.
„Toto je tak preto, lebo Nový zákon je úplne postavený za základe Starého zákona. Katolícka Cirkev preto nemá organizovanú misiu, pokiaľ ide o židov, ako to majú niektoré evanjelické skupiny.“ [6]
Niet o tom pochýb: učenie druhovatikánskej sekty o židoch, ktoré priamo pochádza z a je obsiahnuté v Nostra aetate #4, je antikristovské. Bezpochyby je heretické. Predstavuje popretie učenia samotného Ježiša Krista a katolíckej dogmy.
V skutočnosti je zaujímavé zamyslieť sa nad tým, že latinské sloveso reprobo, ktoré sa použilo aj na Florentskom koncile, aj na II. vatikánskom koncile, a to pre dve úplne rôzne učenia o židoch, je slovo, z ktorého je odvodené anglické slovo reprobate (zavrženec, zatratenec).
Podľa striktného dogmatického učenia je zavrženec niekým, kto je cudzí stavu milosti. Zavrženec je niekto, koho Boh zavrhuje. Zavrženec nie je oprávnený k Božej prítomnosti, priazni alebo spáse v dôsledku zlých presvedčení alebo skutkov. Boh reprobat (zavrhuje) takého človeka. Ľudia, ktorí zomrú v stave zavrhnutia, pôjdu, samozrejme, do pekla, kým zavrženci, ktorý ešte stále žijú, môžu skutočným obrátením prestať byť zavržencami; ale aktuálne sú v stave zatratenia. Čiže keď II. vatikánsky koncil vyhlasuje, že židia – napriek tomu, že neakceptujú Ježiša Krista a jeho Cirkev – sa nemajú považovať za reprobati, znamená to, že nie sú zavržencami. Ide o formálne vyhlásenie, že môžu byť spasení: že sa nepokladajú za žijúcich v stave zatratenia alebo zavrhnutia napriek tomu, že odmietajú Evanjelium. A toto je nehorázne očividná heréza. Všetky tieto skutočnosti dokazujú, že druhovatikánske učenie o židoch v Nostra aetate #4 je v rozpore s učením Ježiša Krista, katolíckej Tradície, katolíckej dogmy a učením všetkých pravých pápežov.
[1] Decrees of the Ecumenical Councils, Vol. 1, p. 578; Denzinger 714.
[2] Denzinger 712
[3] L’Osservatore Romano (the Vatican’s Newspaper), Jan. 25, 2006, p. 2.
[4] Židovský ľud a jeho Sväté písma v kresťanskej Biblii
[5] vaticaninsider.lastampa.it
[6] www.thetablet.co.uk/latest-news/5310