^
^
Nedávne videá a články | Apokalypsa teraz vo Vatikáne | Nová “omša” novus ordo | Prečo peklo musí byť večné | Antikrist identifikovaný | Sedevakantizmus | Prečo tak mnohí nemôžu veriť | “Magicians” Prove A Spiritual World Exists | Úžasné dôkazy o Bohu |
Pravda o cirkvi II. vatikánskeho koncilu | Herézy II. vatikánskeho koncilu | Kroky k obráteniu | Mimo Cirkvi niet spásy | Vyvrátenie východného „pravoslávia“ | Svätý Ruženec | Páter Pio | Falošní tradicionalisti |
Kde prijímať sviatosti
OTÁZKA, KDE V NAŠEJ DOBE PRIJÍMAŤ SVIATOSTI
RÝCHLY ÚVOD A AKTUÁLNE K SÚČASNEJ SITUÁCII
Sekta II. vatikánskeho koncilu sa za antipápeža Františka stáva notorickejšou (a v podstate otvorene protestantskou) každým dňom. V skutočnosti vyzerá byť pripravená otvorene odmietnuť katolícke učenie proti rozvodu a znovuzosobášeniu. Naviac je „kanonizácia“ antipápeža Jána Pavla II. závažným posunom. (Sekta II. vatikánskeho koncilu slávi „sviatok“ antipápeža Jána Pavla II. 22. októbra.) Ako vysvetľuje nedávne video [EN], v podstate každý v plnom spoločenstve so sektou II. vatikánskeho koncilu je teraz, vo výslednej situácii po „kanonizácii“, v skutočnosti modlárom. V dôsledku tohto sa v mnohých prípadoch zopár platne vysvätených kňazov, čo uznáva antipápeža, čo predtým mohlo byť možnosťou na prijímanie Prijímania, prestáva byť možnosťou na Prijímanie. Ako sme opakovane spomenuli, už istý čas sa počet možností na Prijímanie rýchlo zmenšuje. V tomto čase neexistujú takmer žiadne možnosti na prijatie Prijímania. Je to jednoducho nešťastným dôsledkom záverečnej fázy veľkého odpadnutia. V prípade, že na to ľudia ešte neprišli, nachádzame sa v posledných dňoch a v najhlbšej časti veľkého odpadnutia. Tí, čo o tom ešte nie sú presvedčení, by si mali pozrieť naše nedávne video [EN]. Naša Pani z La Salette o týchto časoch povedala: „...prežije len viera.“
Inštrukcie a tvrdenia nižšie sú, pravdaže, relevantné, pokiaľ ide o kňazov, čo pôsobia v „plnom spoločenstve“ s antipápežom Františkom. Smutné však je, že nezávislí kňazi nepredstavujú veľa alternatív. Nezávislé skupiny a kňazi, čo uznávajú antipápeža Františka (napr. kňazi z FSSPX a podobných skupín), sa stávajú čoraz schizmatickejšími v dôsledku tvrdošijného a predlžujúceho sa pridŕžania sa bludných postojov. A väčšina sedevakantistických kňazov (čo tvrdí, že odmieta antipápeža Františka a sektu II. vatikánskeho koncilu) sa drží toho, že duše môžu byť spasené vo falošných náboženstvách, a odsudzuje dogmatické učenie Cirkvi o nevyhnutnosti krstu k spáse ako „smrteľne hriešne“. Sú to hrozní a nanucujúci heretici, ku ktorým nesmie pristúpiť k úplne žiadnym sviatostiam. To katolíka ponecháva v situácii s takmer žiadnymi možnosťami na prijímanie Prijímania. (*Mimochodom, nanucujúci heretik je kňaz, ktorý buď vyžaduje, aby sa človek držal jeho bludných postojov, alebo sa drží toho, že správny postoj na určitú tému je smrteľne hriešny alebo heretický. Ak chcete k tejto záležitosti viac, pozrite si inštrukcie nižšie.)
Často a aj pochopiteľne dostávame dôležitú otázku o tom, kde ľudia môžu prijímať sviatosti v tejto dobe veľkého odpadnutia. Ako sme už roky zdôrazňovali, situácia je premenlivá. Odpoveď záleží na tom, čo kňazi hovoria a robia; aké postoje zaujmú; jak notorickými sa určití kňazi stanú; udalosti, ktoré sa udejú v sekte II. vatikánskeho koncilu atď. Situácia v 80-tych rokoch nebola nevyhnutne taká istá ako situácia v 70-tych rokoch, a situácia v roku 2000 a desaťročí po ňom nebola nevyhnutne taká istá ako situácia v 90-tych rokoch. Vo svetle súčasnej „cirkevnej situácie“ (t. j. všeobecnej situácii v dnešnej dobe s kňazmi vydávajúcimi sa za katolíkov), nedávnych udalostí a toho, aké jasné by pre ľudí mali byť správne postoje v tejto fáze, nižšie sú záchytné body s našou radou k tomu, kde človek v súčasnej dobe môže alebo nemôže prijať sviatosti.
Čitateľ si všimne, že jednou z najdôležitejších aktualít je toto: V TOMTO ČASE, V ROKU 2014, ASPOŇ V TEJTO KRAJINE (USA), SI NIE SME VEDOMÍ ŽIADNEHO KOSTOLA, KTORÝ BY MAL KATOLÍK V SOBOTU ALEBO V NEDEĽU NAVŠTEVOVAŤ, ABY PRIJAL PRIJÍMANIE. ĽUDIA BY MALI V NEDEĽU ZOSTAŤ DOMA A MODLIŤ SA 15 DESIATKOV RUŽENCA. TO PRETO, LEBO V POSTATE VŠETCI KŇAZI SÚ JASNÍ HERETICI A V TIE DNI MÁVAJÚ KÁZNE ALEBO REČNIA. NEMYSLÍME SI, ŽE ĽUDIA BY OD NICH MALI PRIJAŤ SVIATOSŤ POČAS OMŠE, KEDY MAJÚ KÁZEŇ. AVŠAK, STÁLE EXISTUJÚ MOŽNOSTI PRIJAŤ URČITÉ SVIATOSTI (PREDOVŠETKÝM SPOVEĎ), AKO JE VYSVETLENÉ NIŽŠIE.
ZJEDNODUŠENÉ USMERNENIA K PRIJÍMANIU SVIATOSTÍ V SÚČASNEJ SITUÁCII
TEOLOGICKÉ ÚVAHY
Takže, jednoducho povedané: existuje viacero možností na spoveď (hoci nájsť ich sa stáva čoraz ťažším), no veľmi málo možností na prijatie Prijímania. Ľudia by v nedeľu mali zostať doma a modliť sa 15 desiatkov Ruženca. Ak ľudia majú a bez kompromisov praktizujú pravú katolícku vieru, pracujú na jej rozširovaní, plnia si svoj životný stav atď. a úspešne sa vyspovedali platne vysvätenému kňazovi zo všetkých ťažkých hriechov (ak nejaké boli), ktoré spáchali vo svojom živote po krste, môžu si byť istí, že sú v stave milosti, i keď nemusia mať žiadne miesto, kde by mohli prijať Prijímanie.
Dôvod, prečo je viacej možností pri pristupovaní k niekomu k spovedi, lež k Prijímaniu, je dvojaký: 1) vyspovedanie sa a prijatie rozhrešenia so sebou nenesie ukázanie sa na omši alebo liturgii heretika; a 2) pre väčšinu ľudí (a očividne pre tých, čo majú ťažké hriechy, z ktorých sa musia vyznať) je väčšou nevyhnutnosťou prijať rozhrešenie. Preto kňaz, ktorý nie je možnosťou na Prijímanie, ešte môže byť možnosťou na spoveď, ak je platne vysvätený, používa riadnu formu a nevnucuje vám svoje bludné názory.
Mimochodom, to, čo radikálni schizmatici a schizmatici, čo sú za „žiadnu jurisdikciu“, o Bohu a o tejto záležitosti nevedia, je, že otázka, kde je počas tejto bezprecedentnej krízy a odpadnutia prípustné prijať sviatosti, nie je taká, ktorá by spadala pod dogmatické dekréty. Nie je to dogmatická záležitosť. Je to skôr záležitosť, ktorá si vyžaduje robiť prezieravé rozhodnutia a úsudky týkajúce sa súčasnej situácie a uplatnenie katolíckych princípov v tejto kríze. Navyše, pokiaľ ide o veci týkajúce sa cirkevného práva a toho, ako konať v kríze, je dôležité pochopiť a mať na pamäti princíp, že „nevyhnutnosť robí dovoleným/zákonným to, čo je nedovolené/nezákonné“ (pokiaľ nedochádza k zapretiu viery). To je dôvodom, prečo ľudia môžu prijať sviatosti od kňazov, ku ktorým by za normálnych okolností nepristúpili, ak by mali inú možnosť. Avšak v tejto chvíli je sekta II. vatikánskeho koncilu taká notorická a nezávislí kňazi sú takí schizmatickí a sedevakantistickí kňazi sú (z väčšej časti) tak otvorene heretickí ohľadom otázky o spáse, že si myslíme, že inštrukcie vyššie (kedy je menej možností na Prijímanie) sú správne.
ZOSTÁVANIE DOMA V NEDEĽU BY VÔBEC NEMALO U NIEKOHO ZMENŠIŤ HORLIVOSŤ ALEBO PREKÁŽAŤ MU V PRAKTIZOVANÍ VIERY
Skutočnosť, že (aspoň v tejto krajine (USA) a vo všeobecnosti aj v ostatných krajinách) ľudia by mali v nedeľu zostať doma, by žiadnym spôsobom nemalo zmenšiť ich zápal praktizovať katolícku vieru. Nemalo by to u ľudí zmenšiť zanietenie modliť sa, žiť v stave milosti každý deň, zachraňovať svoju dušu a duše ostatných, evanjelizovať, šíriť vieru, rásť vo vzťahu s Bohom atď. Naopak, rozpoznanie toho, kde sa nachádzame v histórii, by malo ľudí popohnať k bojovnejšiemu usilovaniu sa o duchovnú dokonalosť, ako aj k túžbe praktizovať a šíriť vieru, aby sa mohlo v tomto krátkom čase, čo zostáva, spasiť toľko duší, koľko je len možné. Okrem toho, zatiaľ čo Boh umožňuje, aby bola temnota tohto sveta ešte väčšia, naproti tomu pôsobí tak, že tým, čo praktizujú a žijú vieru bez kompromisov a využívajú dodatočnú silu, ktorá bola v dnešnej dobe daná Ružencu, Zdravasu Mária atď., dáva k dispozícii ešte väčšie milosti.
Ľudia, čo si myslia, že katolícka viera sa prestáva praktizovať, keď sa v nedeľu nikde nedá zúčastniť na omši alebo prijať sviatosti, buď nie sú katolíkmi alebo nerozumejú viere dostatočne. Katolíckou vierou sa žije zo dňa na deň. V skutočnosti, dôvodom, prečo tak mnoho ľudí nasleduje heretické skupiny až do zatratenia, je, že celá ich „viera“ a „vzťah s Bohom“ je definovaný tým, kam chodia v nedeľu. Takí sú čisto „nedeľnými katolíkmi“, čož znamená, že vôbec nie sú pravými katolíkmi.