^
^
Nedávne videá a články | Apokalypsa teraz vo Vatikáne | Nová “omša” novus ordo | Prečo peklo musí byť večné | Antikrist identifikovaný | Sedevakantizmus | Prečo tak mnohí nemôžu veriť | “Magicians” Prove A Spiritual World Exists | Úžasné dôkazy o Bohu |
Pravda o cirkvi II. vatikánskeho koncilu | Herézy II. vatikánskeho koncilu | Kroky k obráteniu | Mimo Cirkvi niet spásy | Vyvrátenie východného „pravoslávia“ | Svätý Ruženec | Páter Pio | Falošní tradicionalisti |
Prečo František nemôže byť pápežom – Uznanie Františka za pápeža = Odpadnutie od viery
Všetko o antipápežovi Františkovi
V čo František naozaj verí
Tento článok je prepis k videu nižšie:
Dňa 13. októbra 2016 antipápež František hovoril so skupinou tvorenou luteránmi a ľuďmi, ktorí tvrdia, že sú katolíci. Vo svojom príhovore vyslovil ďalšiu zarážajúcu herézu. František odsúdil prozelytizmus/snaženie sa obrátiť ľudí, znova, ako to tak často robí, a bolo o ňom uvedené, že povedal:
Spravodajské správy správne zachytili podstatu toho, čo povedal. Doslovný preklad jeho talianskych slov avšak ukazuje, že jeho výrok bol prinajmenšom taký hrozný, ako sa uvádza, a možno ešte horší. František doslova povedal:
Wow! Takže podľa nechválne známeho heretika antipápeža Františka, snaha presvedčiť niekoho o našej viere je nezákonná a je to jed. Toto je jednoducho odsúdenie Ježiša Krista a katolíckej viery. Vo veľkom poverení, zaznamenanom v Matúšovi kapitola 28 a Markovi kapitola 16, Ježiš hovorí apoštolom, aby učili a robili učeníkov zo všetkých národov, aby presvedčili všetkých ľudí o Evanjeliu a pravom kresťanstve, a že tí, ktorí neuveria, budú odsúdení.
František to vyhlasuje za nezákonné (nedovolené). V skutočnosti je veľmi zaujímavé, že František urobil svoje vyhlásenie v reakcii na dievča, ktoré povedalo, že väčšina miestnych obyvateľov nepatrí do žiadnej „kresťanskej“ denominácie. Dievča sa pýtalo Františka, ako presvedčiť ľudí, ktorých pozná, o tom, čo považuje za kresťanstvo. František odpovedá, že presvedčiť ich o kresťanstve je nezákonné a jedovaté. On doslova káže nové evanjelium. Prehlasuje evanjeliové poverenie za nezákonné a nesprávne. No, my vieme, čo nám hovorí Písmo o tých, ktorí kážu nové evanjelium.
To je dôvodom, prečo je nevyhnutné odmietnuť odpadlíka Františka ako nekresťanského heretika a antipápeža. Františkovo nové evanjelium odsudzuje Ježiša Krista, apoštolov, svätých, misionárov, to, čo Katolícka Cirkev vždy učila, a mnoho dogiem. To je totálne odpadnutie od viery. V skutočnosti na stretnutí s luteránmi 13. októbra František učil aj nechválne známu a odsúdenú herézu, že existujú nekatolícki svätci – herézu, ktorú učil mnohokrát.
Obdržal tiež sochu Martina Luthera a kópiu 95 téz, ktorú dobrovoľne prijal. Ďalšie činy, ktoré prejavujú jeho úplné odmietnutie katolíckej viery.
Pápež Lev XIII. povedal, že nemáš byť považovaný za niekoho, kto má pravú katolícku vieru, ak neučíš, že viery Ríma sa má pridŕžať. František preto nemôže byť považovaný za katolíka – je notorickým heretikom.
Katolícka Cirkev učí, že priestupok/prečin herézy automaticky zo svojej samotnej vlastnej podstaty oddeľuje človeka od tela Cirkvi, a keďže heretik je z povahy veci mimo Cirkvi, nemôže byť platným pápežom alebo zastávať úrad v Cirkvi.
Je tiež zaujímavé, že v tom vyjadrení František dáva rovnítko medzi snahu o presvedčenie niekoho o svojej viere a výrazom prozelytizmus. Toto ešte viacej dokazuje omyl tých nečestných obhajcov sekty II. vatikánskeho koncilu, ako napríklad heretika Jimmyho Akina, ktorí zúfalo tvrdia, že keď František opakovane odmieta prozelytizmus, neodmieta pokusy o obrátenie nekatolíkov, ale iba určitý druh donucovacieho prístupu. To je samozrejme nezmysel. Oni sú podvodníci a klamári. Sú nástrojmi, ktoré satan používa na udržanie ľudí v sekte II. vatikánskeho koncilu – proticirkvi posledných časov.
Slovo prozelytizmus znamená obrátiť niekoho alebo pokúsiť sa niekoho obrátiť. Takýmto spôsobom tiež sekta II. vatikánskeho koncilu používa tento výraz v mnohých vyjadreniach. V tomto vyjadrení z 13. októbra opäť vidíme, že František priamo stotožňuje prozelytizmus s presvedčením niekoho o viere a odmieta to. Existuje mnoho ďalších vyjadrení, v ktorých František explicitne odmieta snahy o konverziu ľudí a stotožňuje prozelytizmus, ktorý stále odmieta, s týmto úsilím.
Teraz, keď uvažujeme o Františkovi a jeho nechválne známych herézach, je veľa ľudí, ktorí sú zdesení tým, čo robí, ale nechápu podstatu veci. Stále ho uznávajú za pápeža. V dôsledku nevernosti, zaslepenosti a vstrebania falošného učenia heretikov si nedokážu osvojiť postoj, ktorý prikazujú katolícke princípy vzhľadom na Františkove notorické herézy. Preto je veľmi dôležité pochopiť nasledujúcu pravdu. Podľa katolíckeho učenia iba tí, ktorí boli pokrstení a vyznávajú pravú vieru, môžu byť považovaní za členov Katolíckej Cirkvi.
Dovoľte mi to povedať znova. Cirkev učí, že ak vonkajšie vyznanie viery nie je pravou vierou, ale falošnou vierou, nemožno ho považovať za člena Cirkvi. Ľudia by si mali okamžite uvedomiť, čo to znamená pre Františka. Aj keď praví katolíci vedia, že František je démonický heretik, ktorý je mnohonásobne vinný notorickým heretickým učením – a to tiež dokazuje, že nie je pápežom – nie je nevyhnutné použiť tento argument na dokázanie toho, že nie je pápež. Skutočnosť, že nie je pápežom, je dokázaná jednoducho objektívnym rozoznaním/uznaním skutočnosti, že náboženstvo, ktoré káže vo vonkajšom fóre, nie je katolicizmus, ale falošné náboženstvo.
Keďže František vyznáva falošnú vieru a káže falošné evanjelium vo vonkajšom fóre, nemôžete ho podľa katolíckeho učenia považovať za člena Katolíckej Cirkvi alebo za platného pápeža.
Považovať ho za pápeža vzhľadom na tieto fakty znamená položiť rovnítko medzi falošné náboženstvo, teda jeho falošné vyznanie viery, a skutočnú vieru. Pretože keď hovoríte, že je pápežom, vyhlasujete, že je členom Cirkvi, ktorý vyznáva pravú vieru. Preto je to také vážne. Človek musí odmietnuť Františka ako protipápeža a heretika, ktorý je mimo Katolíckej Cirkvi. V stávke je samotná integrita vyznania viery.
Skutočnosť, že je mimo Cirkvi, je dokázaná aj učením Cirkvi, že tí, ktorí odstúpia z katolíckeho učenia v čo i len jednom bode, majú byť pokladaní za tých, ktorí sú mimo katolíckeho spoločenstva a vyhostení z Cirkvi.
František notoricky popiera mnoho dogiem. (Nasledovný citát je preklad z tohto článku)
FRANTIŠEK VYHLASUJE, ŽE „VŠETCI POKRSTENÍ SÚ ČLENMI ROVNAKÉHO TELA KRISTA“!
Po tretie, a toto je najpodstatnejší heretický čin z mnohých, v posolstve „Porade globálnemu kresťanskému fóru“ (ktorého text je k dispozícii na webovej stránke Vatikánu) 4. novembra 2015, František znova zopakoval odsúdenú herézu, že nekatolíci, protestanti, schizmatici, atď., majú mučeníkov. Ako sme dokázali, je to okrem iného popretie slávnostného učenia pápeža Eugena IV. z Florentského koncilu. František učil túto herézu približne 30-krát. Františkovo trvalé popieranie katolíckej dogmy v tejto veci samo osebe neomylne dokazuje, že je zjavným heretikom a nie pápežom. Ale František sa nezastavil pri heréze o „nekatolíckych mučeníkoch“. Tentokrát explicitne vyjadril (ďalšiu) herézu, ktorá predstavuje základ pre herézu vyššie. Uviedol: „Kiež by nám dnes mučeníci dneška patriaci k mnohým kresťanským tradíciám pomohli pochopiť, že všetci pokrstení sú členmi toho istého tela Krista, jeho Cirkvi (porov. 1 Kor 12:12-30).“
Dokonca priznáva, že jeho vlastné učenie môže byť herézou, a je mu to jedno, vynikajúci príklad tvrdošijnosti. Dajte si pozor aj na niektorých falošných tradicionalistických podvodníkov, akými sú neveriaci a nečestní heretici propagovaní Spoločnosťou sv. Pia X., ktorí predkladajú nasledujúci argument. Hovoria, že pokiaľ človek tvrdí, že je katolíkom, a nebol vyhlásený za heretika a považuje Magistérium Cirkvi za svoje pravidlo viery, má byť považovaný za katolíka a za niekoho, kto vyznáva pravú vieru, aj keď učí nechválne známe herézy celé roky a obsah jeho pozícií v konkrétnych dogmatických záležitostiach je opakom učenia Katolíckej Cirkvi.
Inými slovami, podľa tohto argumentu môže človek vyznávať notorické herézy a držať sa opačného [názoru] k dogmatickému učeniu Katolíckej Cirkvi v konkrétnej záležitosti alebo konkrétnych otázkach a stále vyznáva „pravú vieru,“ dokiaľ hovorí, že je katolíkom, recituje katolícke vyznania viery a tvrdí, že Cirkev je jeho pravidlom viery. To je diabolský nezmysel a jednoducho totálna heréza. Podľa tejto herézy, aby bol človek katolíkom, nie je tu žiadna požiadavka skutočne vyznávať alebo udržiavať súlad s tým, čo Cirkev konkrétne učí v rôznych záležitostiach, napríklad tým, čo učil Florentský koncil alebo čo učil Tridentský koncil alebo čo učil I. vatikánsky koncil.
Nie, podľa nich na to, aby bol človek katolíkom, stačí si nárokovať katolícke meno, aj keď [človek] učí alebo vyznáva opak Florentského, Tridentského a I. vatikánskeho koncilu. To však nie je učenie Cirkvi. Táto heréza je vyvrátená katolíckym učením a najmä nasledujúcimi úvahami. Vo svojej encyklike Satis Cognitum, ktorá je v tejto oblasti jedným z najdôležitejších dokumentov v dejinách Cirkvi, pápež Lev XIII. jasne formuluje to, čo Katolícka Cirkev vždy učila o jednote Cirkvi a o rozpoznávaní heretikov.
Táto encyklika sama osebe vyvracia mnoho heréz v dnešnej dobe. Taktiež dokazuje, že učenie II. vatikánskeho koncilu je heretické v mnohých ohľadoch. Každý čestný (úprimný) človek, ktorý si prečíta Satis Cognitum a je dobre oboznámený s učením II. vatikánskeho koncilu o Cirkvi a nekatolíckych sektách, uvidí, že II. vatikánsky koncil bol heretickým falošným koncilom.
Pápež Lev XIII. učí, že každý, kto opustí čo i len v najmenšom ohľade doktrínu predloženú pravým Magistériom, má byť považovaný za niekoho mimo katolíckeho spoločenstva a vyhnaného z Cirkvi. Všimnite si slovné spojenie „čo i len v najmenšom ohľade.“ Aby ste boli považovaný za katolíka, nemôžete jednoducho tvrdiť, že ste katolík a že Cirkev je vaše pravidlo viery. Existuje nespočetné množstvo heretikov, ktorí toto tvrdili. Nie! Ak sa odchýlite od autoritatívneho učenia Cirkvi čo i len v najmenšom ohľade a čo i len v jednom bode, ste považovaný za heretika, ktorý je mimo Cirkvi. Takže majte na pamäti, že je to vecou konkrétneho, nie iba všeobecného. Nepravé vyznanie [viery] ohľadne konkrétnej dogmatickej záležitosti znamená, že máte byť považovaný za niekoho mimo Cirkvi. Nie je nevyhnutné, aby previnilec odmietol Katolícku Cirkev alebo katolícke meno všeobecne (celkovo). Tento princíp bol samozrejme veľmi dôležitý v období ariánskej herézy, kedy nesprávne postoje a nesprávne (falošné) vyznania [viery] obsahujúce iba jeden list alebo jediné slovo (zle), boli postačujúce na to, aby katolíci považovali prívržencov rôznych foriem arianizmu za heretikov mimo katolíckeho spoločenstva; a uvidíme, že tento princíp je celkom potrebný a neoddeliteľne spojený s jednotou Cirkvi a základnými charakteristikami [Cirkvi].
Lebo ak by ľudia boli považovaní za členov Katolíckej Cirkvi, pokiaľ tvrdia, že sú katolíkmi alebo recitujú katolícke vyznania [viery], aj keď učia a vyznávajú notoricky známu herézu a priamo odporujú Cirkvi v tejto alebo onej otázke, tak potom by sa Cirkev stala zbierkou falošných veriacich a nechválne známych heretikov, ktorí presadzujú znehodnotenú a nepravú vieru, čo je presne to, čo vidíme v proticirkvi II. vatikánskeho koncilu.
Ďalej si všimnite, že pápež Lev XIII. učí, že ak človek odmietne ktorúkoľvek z týchto právd, tak sa tým strmhlav/neuvážene pošle do otvorenej herézy a oddelí sa od Cirkvi. Znovu vidíme, že človek nemôže byť považovaný za katolíka, ak opustí učenie Cirkvi v ktoromkoľvek z tých bodov. Všeobecné (celkové) odmietnutie Cirkvi alebo katolíckeho mena nie je potrebné k tomu, aby sme ho považovali za niekoho mimo Cirkvi. A samozrejme, v dejinách Cirkvi bolo nespočetne veľa heretikov, ktorí tvrdili, že sú katolíci a recitovali katolícke vyznania [viery] ako aj dnes.
Pápež Lev XIII. ďalej učí, že ak sa niekto pridŕža iba jedinej z týchto heréz (heretických učení), nie je katolíkom. Znovu si všimnite, že ak má niekto nepravdivý postoj alebo nepravdivé vyznanie v čo i len jednej konkrétnej záležitosti, ktorá v sebe zahŕňa herézu, nemôže byť považovaný za katolíka. Všeobecné odmietnutie Cirkvi alebo katolíckeho mena nie je potrebné. Ako môže každý vidieť, tieto fakty o skutočnom učení Cirkvi vyvracajú heretické učenie presadzované rôznymi falošnými tradicionalistami, ktorí tvrdia, že človek je členom Cirkvi a vyznáva pravú vieru, pokiaľ hovorí, že Katolícka Cirkev je jeho pravidlom [viery], dokonca aj keď vyznáva nechválne známe heretické učenie a opak [učenia] Katolíckej Cirkvi v konkrétnej otázke alebo otázkach. Ich stanovisko je heréza. Podľa ich démonickej herézy, aby bol človek považovaný za člena Katolíckej Cirkvi, neexistuje žiadny záväzok (povinnosť) učiť to, čo učí Katolícka Cirkev špecifickým spôsobom; a to je v rozpore s tým, čo Cirkev vždy učila. Aby sme boli presnejší, všimnite si, že druhý úryvok, ktorý sme citovali od Leva XIII., je tiež presne na mieste.
Lev XIII. vyhlasuje, že vás nemožno považovať za niekoho, kto má katolícku vieru, ak neučíte, že sa má pridŕžať viery Ríma. Toto je konkrétne učenie, že niekoho ako Františka, ktorý odsudzuje prozelytizmus a vyhlasuje snahy presvedčiť ľudí o viere Ríma za nezákonné, nemožno považovať za vyznávajúceho pravú katolícku vieru. Sotva by sa dalo žiadať konkrétnejšie učenie, ktoré dokazuje, že František nevyznáva pravú vieru, a preto nemôže byť považovaný za pravého pápeža. Jedným z najlepších spôsobov ako možno preukázať, že vyššie uvedený postoj falošných tradicionalistov je v skutočnosti zlý, hlúpy a heretický, je zváženie správania členov sekty II. vatikánskeho koncilu. Existujú zástupy notorických heretikov najhoršieho druhu v proticirkvi II. vatikánskeho koncilu a v Novus Ordo farnostiach.
Tvrdia, že sú katolíkmi, a hovoria, že prijímajú Cirkev ako svoje pravidlo viery, no napriek tomu podporujú „manželstvá homosexuálov“ alebo potraty alebo antikoncepciu alebo popierajú neomylnosť pápeža alebo presadzujú nejakú inú hroznú herézu.
Takže, majú byť považovaní za katolíkov alebo nie? Podľa skutočného katolíckeho učenia je odpoveďou jasné NIE!
Keďže zastávajú postoj, ktorý je jednoznačne v rozpore s postojom Katolíckej Cirkvi v konkrétnej dogmaticej otázke alebo otázkach, sú považovaní za ľudí mimo Katolíckej Cirkvi, aj keď tvrdia, že sú katolíci, pretože vyznávanie pravej viery nie je iba vecou tvrdenia, že ste katolíkom; musíte byť konzistentní s dogmatickými pravidlami Cirkvi v konkrétnych záležitostiach. Ale podľa každého, kto uznáva antipápeža Františka, všetci nechválne známi heretici v druhovatikánskej „Cirkvi“ musia byť považovaní za katolíkov – každý jeden z nich, pretože v podstate žiaden z nich nebol vyhláseným za heretika sektou II. vatikánskeho koncilu. Tento fakt je jedným z najsilnejších názorných príkladov nepravdivosti nesedavakantistického postoja. Preskúmanie tohto bodu zničí postoj ktoréhokoľvek obhajcu sekty II. vatikánskeho koncilu v diskusii alebo v hádke. Akonáhle sa spýtate osoby, či Nancy Pelosi, Joe Biden, Tim Kaine alebo nejaký iný nechválne známy odpadlík, ktorý tvrdí, že je katolíkom, je v skutočnosti katolíkom, každý uvidí, prečo je ich postoj úplne idiotský a výsmechom katolíckeho učenia.
Tým, že vyznávajú, že notorický heretik ako Tim Kaine, je katolík a je súčasťou Cirkvi, ako si to vyžaduje ich postoj, vo svojej podstate hovoria, že vyznáva pravú vieru; to stotožňuje jeho podporu potratov, „manželstiev homosexuálov“ atď. s pravou vierou. To stavia na roveň falošné náboženstvo a pravú vieru. Preto je to takým zlom, uznávať Františka [za pápeža]. Obhajcovia sekty II. vatikánskeho koncilu tieto body zvyčajne ignorujú ako aj otázku, či považujú zástancov potratov atď. za katolíkov. Radi túto otázku ignorujú, pretože si uvedomujú, že jej zodpovedaním je ich postoj odhalený ako idiotský. Ak sú nútení túto záležitosť prejednať, často klamú a protirečia si – pre heretikov typické. Napríklad, zvážte nasledujúce odhaľujúce videoklipy, v ktorých si niektorí falošní tradicionalistickí heretici úplne odporujú základným princípom, na ktorých je založené ich uznávanie antipápeža Františka a antipápežov od II. vatikánskeho koncilu.
Pamätajte, ich uznávanie heretika Františka a iných protipápežov II. vatikánskeho koncilu je neoddeliteľne prepojené s ich nepravdivým postojom, že niekto, kto tvrdí, že je katolíkom a nebol vyhlásený za heretika, nemôže byť považovaný za heretika, ktorý je mimo Cirkvi, aj keď prijíma (uznáva) nechválne známe herézy. Všimnite si, že títo nečestní heretici úplne opustia svoje nepravdivé stanovisko v tejto záležitosti v nasledujúcich videoklipoch a pri selektívnych príležitostiach.
Ako môžeme vidieť, keď je to pre nich výhodné alebo účelné alebo keď diskutujú o konkrétnych jednotlivcoch, falošní tradicionalisti zrazu objavia skutočné učenie Katolíckej Cirkvi a to, čomu všetci katolíci vždy rozumeli, teda to, že ľudia, ktorí sa jasne odchýlia od cirkevných pravidiel viery v čo i len jednej veci, majú byť považovaní za heretikov, ktorí sú mimo Cirkvi, aj keď títo ľudia tvrdia, že sú katolíkmi, a neboli vyhlásení za heretikov. Hoci tento princíp využívajú pri určitých príležitostiach, napríklad keď chcú odsúdiť/kritizovať určitých heretikov ako Pelosi, Biden, Cupich a Kasper, zároveň presadzujú a schvaľujú postoj, ktorý kompletne odporuje tomu, čo hovoria v týchto videoklipoch. Verejne podporili stanovisko ľudí, ktorí tvrdia, že František je členom Cirkvi a že priestupku/prečinu herézy vo vonkajšom fóre sa nedá dopustiť okrem prípadu formálneho vstupu do nekatolíckej sekty, prípadu, kedy človek prestane tvrdiť, že je katolíkom, alebo prípadu, kedy je človek prehlásený za vinného z heretického učenia. Úplne idiotská a heretická predstava v priamom protiklade ku katolíckemu učeniu, ako sme videli (Satis Cognitum #9).
Publikácie, pre ktoré píšu, učia tú istú nepravdivú doktrínu, konkrétne to, že nikto, kto tvrdí, že je katolíkom, sa nemôže stať skutočným heretikom na vonkajšom fóre, pokiaľ nebol vyhlásený za vinného z heretického učenia. Tento princíp, oni hovoria ľuďom, je dôvod, prečo František nemá byť považovaný za skutočného heretika, ale za katolíka, ktorý vyznáva pravú vieru. A predsa, ako sme práve uvideli, títo falošní tradicionalisti úplne opustili tento princíp, keď diskutovali o určitých jednotlivcoch v sekte II. vatikánskeho koncilu.
Ich nekonzistentnosť je veľkolepá. Všetci heretici sú klamári a všetky nepravdivé postoje sú charakterizované klamstvami a rozpormi. Toto tu vidíme. Vôbec nie je možné, aby sa niekto mohol dôsledne odvolávať na katolícke učenie o rozoznávaní heretikov, aby odsúdil Nancy Pelosi alebo Blaze Cupicha alebo Waltera Kaspera za heretikov, čož samozrejme sú, bez toho, aby tiež uznal, že antipápež František je heretik. Pretože protipápež František učil notorické herézy stovkykrát. Neustále sa hlási k notorickému heretickému učeniu. Preto, ak by som debatoval s ktorýmkoľvek z týchto ľudí, zničil by som ich postoj v priebehu niekoľkých minút, okrem iného, tým, že by som sa ich spýtal ohľadne tejto veci. Len v priebehu pár minút by každý dobrej vôle videl, že ich postoj je úplne idiotský, totálne rozporuplný a heretický. Ak na moju otázku v tejto veci odpovedajú uznaním, že Pelosi, Cupich, Kaine, Kasper atď. sú skutočnými ozajstnými heretikmi, potom pripúšťajú, že majú byť považovaní za vinných z herézy vo vonkajšom fóre, a preto sú mimo Katolíckej Cirkvi, keďže priestupok/prečin herézy zo svojej vlastnej povahy vylučuje človeka z Cirkvi. V poriadku! Podľa akej autority/oprávnenia ste určili, že ľudia, ktorí tvrdia, že sú katolíkmi a neboli vyhlásení za heretikov, majú byť považovaní za skutočných heretikov mimo Katolíckej Cirkvi? Ich odpoveď na túto otázku samozrejme preukáže, že František musí byť tiež považovaný za kacíra, ktorý je mimo Katolíckej Cirkvi, na základe tohto istého princípu a učenia. Pretože učenie Katolícka Cirkvi, že tí, ktorí sa odchýlia od katolíckej pravdy, musia byť považovaní za heretikov mimo Cirkvi, sa nevzťahuje len na niektorých ľudí. Nie, vzťahuje sa to na každého človeka, ktorý sa jasne odchýli od učenia Cirkvi čo i len najmenším spôsobom, ako sme videli. Takže uznanie, že Pelosi atď. majú byť považovaní za skutočných heretikov, vyžaduje, aby sme povedali, že František má byť tiež považovaný za skutočného heretika, ktorý je mimo Cirkvi. Ale ak sa namiesto toho rozhodnú povedať, že Pelosi atď. nemajú byť považovaní za skutočných heretikov, potom hovoria, že Pelosi atď. napriek svojim verejným vyjadreniam a hláseniu sa k notorickému heretickému učeniu majú byť považovaní za katolíkov, ktorí vyznávajú pravú vieru. To spája podporovanie antikristovských ohavností a falošného náboženstva, ako je viera v „manželstvá homosexuálov,“ s vyznaním pravej viery. Dokazuje to, že ich stanovisko je démonickým odpadnutím od viery.
Bez ohľadu na to, ako sa rozhodnú odpovedať, bude dokázané, že ich postoj je nesprávny, pretože ich postoj je nesprávny. Pravdivé stanovisko, ktoré je úplne konzistentné, je to, že áno, na základe ich verejných stanovísk, Pelosi atď., majú byť považovaní za skutočných heretikov, ktorí sú mimo Cirkvi, a takisto aj odpadlík antipápež František.
Taktiež, nenechajte sa oklamať istými klamármi, ktorí sa naďalej pokúšajú celú túto záležitosť ešte viacej zamotať. Niekedy sa vyjadria, že aj keby bol František ozajstným skutočným heretikom, stále by mohol byť pápežom alebo by nebolo isté, že by pápežom nebol. To je úplná lož. Je isté, že niekto, kto je skutočným heretikom, nemôže byť pápežom, pretože priestupok/prečin herézy, ako sme videli, zo svojej vlastnej podstaty oddeľuje človeka od Cirkvi.
Preto aj pápež Pavol IV. vyhlásil vo svojej bule Cum ex Apostolatus v roku 1559, že heretik by nemohol byť platne zvolený za pápeža a dokonca aj keby bol zvolený všetkými kardinálmi a uznaný všetkými, jeho voľba by bola neplatná a veriaci by ho mohli odmietnuť ako neplatného neverca atď. na základe samotnej skutočnosti, že bol heretikom, bez akéhokoľvek ďalšieho vyhlásenia.
Preto aj svätí a učitelia Cirkvi učia, že evidentný heretik nemôže byť platným pápežom a že evidentný heretik je vylúčený z Cirkvi a akéhokoľvek úradu v Cirkvi ipso facto bez akéhokoľvek vyhlásenia. Samotné uznanie ho [„pápeža“] za zrejmého heretika je dostatočné na jeho odmietnutie ako niekoho mimo Cirkvi a ako niekoho, kto nemôže zastávať úrad v Cirkvi.
Pavol IV. dokonca povedal, že vydal svoju bulu, aby bojoval proti príchodu ohavnosti spustošenia na svätom mieste; náznak, že proroctvá o posledných časoch budú spojené s antipápežmi v Božom chráme, čož je presne to, čo sme videli v podobe odpadnutia od viery od II. vatikánskeho koncilu.
Skutočný heretik je z povahy samotnej veci (herézy) mimo Cirkvi a niekto, kto je mimo Cirkvi, pochopiteľne nemôže byť hlavou Cirkvi alebo pápežom. To je urovnané učenie Cirkvi. Ako aj potvrdil pápež Lev XIII.:
Preto, akonáhle človek pripustí, že František je skutočným heretikom alebo že nevyznáva pravú vieru, debata skončila. Tento jednotlivec pripúšťa, že nemôže byť považovaný za pápeža. Preto každý, kto tvrdošine prijíma Františka ako pápeža, SSPX, Bratstvo sv. Petra (FSSP), atď., všetci..., tvrdia, že nie je heretik a že vyznáva pravú vieru.
Takže, už (vyššie) zmienení heretici a mnohí ľudia, ako sú oni, učia iných heretický nezmysel a jed, že nikto, kto tvrdí, že je katolíkom, je heretikom, pokiaľ nie je za takého vyhlásený, napriek tomu však rýchlo opustili túto vyložene absurdnú nepravdivú doktrínu pre idiotstvo a herézu, ktorou to je, v mnohých súvislostiach, kedy sa ukazuje byť hlúpym, nepoužiteľným, nerozumným/neprimeraným a protikatolíckym, napríklad keď diskutovali o notoricky známych odpadlíkoch ako Pelosi, Cupich, Kasper atď. Sú ohavnosťou. Ich neschopnosť zostať čo i len trocha konzistentnými s postojmi a zásadami, ktoré šíria po celom svete a presvedčene hovoria ostatným, aby ich prijali, dokazuje, že sú falošnými učiteľmi, ktorým ani v najmenšom nezáleží na pravde alebo zásadovosti. Často protirečia tomu, čo podporujú a učia iných, pretože vernosť katolíckym princípom nie je ich prioritou. Nie, to na čom im záleží, je udržiavanie si svojho nesprávneho stanoviska a svojich falošných tradicionalistických aktivít (projektov). Nemajú vieru a sú falošnými učiteľmi diabla.
Čo je ohromujúce, je to, že mnohí ľudia považujú falošných tradicionalistov, ako sú tí, ktorých sme práve odhalili, za serióznych, ráznych, bystrých alebo spoľahlivých reportérov a sprievodcov/radcov, pričom pravdou je, ako sme ukázali, že sú to heretickí blázni, ktorých postoje sú úplne nekonzistentné a v rozpore s katolíckymi zásadami. O učenie Cirkvi sa nestarajú ani v najmenšom a dokonca ani nie sú vedomí si toho, čo publikujú. A v priebehu pár minút vyslýchania by boli ich postoje odhalené ako démonická blbosť/nezmysel a hlúposť. Oni sú nástrojmi, ktoré satan používa na udržanie ľudí vo falošných postojoch a v proticirkvi. Napriek tomu, že ich postoje boli totálne odhalené a vyvrátené, mnohí k ním stále nahliadajú ako k tradičným katolíckym vodcom a sprievodcom/radcom. Počet bláznov je nekonečný.
Takže nemôžete to mať tak aj tak. Nemôžete povedať bez toho, aby ste celkom protirečili sebe a katolíckemu učeniu, že Pelosi, Biden, Cupich, Kasper, Kaine, atď. sú nekatolícki heretici, ale František je katolíckym pápežom a členom Katolíckej Cirkvi. A to preto, lebo František neustále učí nechválne známe herézy, že existujú nekatolícki mučeníci, že všetci pokrstení sú v Kristovej Cirkvi a že nie je potrebné vstúpiť do Katolíckej Cirkvi pre jednotu a spásu.
To sú jeho postoje a tie utvárajú falošnú vieru nechválne známych heréz. A to sú len tri notorické herézy, čo sme menovali, ktoré popierajú dobre známe slávnostne definované dogmy. Existuje mnoho ďalších. Neexistuje žiadny spôsob, ako to obísť. Ak ho uznáte za pápeža, tak sa teda zastávate názoru, že človek môže prijať alebo presadzovať úplne jedno akú herézu alebo názor a zostať katolíkom, ktorého možno považovať za vyznávajúceho pravú vieru.
Takže ľudia, ktorí uznávajú Františka za pápeža musia začať byť úprimní v tom, čomu veria. Potrebujú čeliť realite toho, čo ich postoj v sebe nesie. Ak uznáte Františka za pápeža, hovoríte, že človek môže doslova veriť a presadzovať úplne čokoľvek a byť považovaný za člena Katolíckej Cirkvi. Podľa vás by človek mohol verejne popierať Kristovo božstvo celé desaťročia, mohol by založiť kluby propagujúce „manželstvá homosexuálov,“ mohol by cestovať po krajine, rečniac proti pravde Nepoškvrneného počatia [Panny Márie], atď, a stále by podľa vás vyznával pravú vieru. To je váš postoj. To je postoj Spoločnosti sv. Pia X., Bratstva sv. Petra, atď. Neexistuje žiadny spôsob, ako to obísť, pretože František učí už roky notorické herézy, ktoré priamo popierajú slávnostne definované dogmy celému svetu. Ak to môže presadzovať bez toho, aby prestal byť katolíkom, a bez toho, aby prestal vyznávať pravú vieru, potom môže človek presadzovať úplne čokoľvek bez toho, aby prestal podľa vás vyznávať pravú vieru.
Vidíte teraz, prečo tvrdošijné uznávanie Františka za pápeža vzhľadom na tieto skutočnosti je v skutočnosti odpadnutím od viery? Znamená to postaviť na roveň démonické falošné náboženstvo nechválne známych heréz a katolicizmus. A teda všetci tí blázni, ktorí vám hovoria, čeliac týmto skutočnostiam a Františkovým notorickým herézam, že nemôžete posúdiť, či je pápež, alebo nemôžete povedať, že je naňho uvalená kliatba a že je mimo Cirkvi, alebo nemôžete povedať, že je nekresťan, nemajú najmenšieho poňatia o tom, o čom hovoria. Sú to neveriaci heretici a nástroje satana, ktorí vedú ľudí do pekla. Ničomu ohľadne katolicizmu nerozumejú. O Bohu nevedia nič. Nemajú vôbec žiadnu vieru a dokonca ani nevstrebali základy kresťanstva. Nevedia rozlíšiť nepravé náboženstvo od pravej viery alebo nechválne známeho heretika, ktorý káže falošné evanjelium celému svetu, od človeka, ktorý vyznáva pravú vieru. Tí, ktorí budú pokračovať v propagácii, podpore alebo nasledovaní takýchto heretikov, ich budú nasledovať do pekla.
Je tiež zaujímavé poznamenať, že pred uzavretím synódy druhovatikánskej sekty o rodine, heretici Chris Ferrara a Michel Matt diskutovali o tom, čo by sa stalo, keby tým, ktorí žijú v cudzoložstve alebo neplatnom „druhom manželstve,“ bolo oficiálne dovolené prijímať Sv. Prijímanie v druhovatikánskej „Cirkvi.“ Ferrara sa vyjadril, že ak by to bolo dovolené, tak by sa Katolícka Cirkev stala v podstate a prakticky/v skutočnosti ekvivalentom anglikánskej sekty. Povedal to pred uzavretím synódy a pred uverejnením Amoris laetitia.
No, vieme čo sa stalo. Po synóde antipápež František publikoval Amoris laetitia, ktorá oficiálne učila celej sekte II. vatikánskeho koncilu, že tí, ktorí žijú v cudzoložstve, môžu byť v stave milosti, nehanebná heréza, a že tí, ktorí žijú v druhom „manželstve“ môžu byť pripustení k sviatostiam vrátane „Prijímania,“ ďalšia nehanebná heréza. Tieto falošné učenia tiež preukazujú, že František učí falošné evanjelium.
Po vydaní Amoris laetitia František dokonca potvrdil, že neexistuje nijaký iný výklad jeho dokumentu okrem toho, že ten dokument umožňuje, že tí, ktorí žijú v neplatnom druhom „manželstve,“ môžu prijať „Prijímanie.“ Takže to, o čom hovorili, že by urobilo z ich „Cirkvi“ II. vatikánskeho koncilu ekvivalent anglikánskej sekty, sa stalo a napriek tomu s ňou [„Cirkvou“ 2VK] stále vyznávajú spoločenstvo.
To opäť dokazuje, že sú heretikmi a nekatolíkmi, obhajcami a propagátormi/podporovateľmi nekatolíckej sekty.
Počas toho istého stretnutia, počas ktorého František odsúdil „Veľké poverenie“ (misijný rozkaz), sa ho spýtali, čo má rád na luteránskej sekte. Odpovedal, že má „skutočne rád dobrých luteránov, luteránov, ktorí skutočne nasledujú vieru Ježiša Krista.“
Človek, ktorý vyznáva, že luteráni skutočne nasledujú vieru Ježiša Krista, nevyznáva pravú vieru. Taký človek je skôr (namiesto toho) notorický heretik, ktorý nemôže byť považovaný za člena Katolíckej Cirkvi. Povedať, že vyznáva pravú vieru, na čom obhajcovia jeho antipontifikátu musia trvať, znamená povedať, že považovať luteranizmus za pravdivý je v súlade s vyznávaním pravej viery, čo je popretím katolíckej viery. Počas tej istej reči František vyriekol notorickú herézu, že všetci pokrstení sú členmi tela Krista. Ako bolo už uvedené skôr, túto herézu učí neustále.
Popiera to početné definované dogmy a tucty autoritatívnych prehlásení, ktoré prehlásili, že všetci heretici a schizmatici, hocikto, kto odpadne od pápežstva alebo akejkoľvek katolíckej dogmy, je mimo tela Krista. Františkovo vyznanie tejto nechválne známej herézy by samo osebe dokázalo, že nie je pápežom.
Pokladaním takéhoto heretika za pápeža, človek nielen popiera katolícke pravdy, ktoré sme prejednali, ohľadne členstva v Cirkvi, vyznávania pravej viery, atď., ale vedie ostatných k vlkovi, ktorý ich bude učiť herézy a bude ich viesť do pekla.
V rozhovore, ktorý František nedávno poskytol „jezuitskej publikácii“ v sekte II. vatikánskeho koncilu, František hovoril o pravých náboženstvách, v množnom čísle, ako keby existovalo viac než jedno pravé náboženstvo. Vyjadril sa:
Človek, ktorý vyznáva, že existuje viac než jedno pravé náboženstvo, nevyznáva pravú vieru, ale falošnú vieru. Povedať inak znamená odpadnúť od viery.
V príhovore 1. októbra 2016 hovoril František o schizmatických takzvaných pravoslávnych, ktorí odmietajú pápežstvo a iné dogmy, a odsúdil snahu obrátiť „pravoslávnych“ najsilnejšími [možnými] slovami. Dokonca nazval snaženie sa obrátiť ich ťažkým hriechom. Neuveriteľné! Všimnite si, aký vážny je František, keď odsudzuje snahu šíriť katolícku vieru ako ťažký hriech.
Toto je ďalšia notorická heréza v podaní odpadlíka a ďalšie vyjadrenie jeho presadzovania falošného evanjelia.
František nevyznáva pravú vieru, ale falošnú vieru. Povedať inak znamená odpadnúť od viery.
Počas svojho letu z Arménska do Ríma v nedeľu 26. júna 2016 usporiadal antipápež František tlačovú besedu pre novinárov v lietadle. Pýtali sa ho ohľadne Martina Luthera. A on odpovedal hovoriac, že luteráni a katolíci sa vraj zhodujú na doktríne „ospravedlnenia,“ ďalšia nehanebná heréza, a že v otázke ospravedlnenia sa Luther nemýlil. Ohromujúce!
Človek, ktorý povie, že súhlasí s luteránmi ohľadom ospravedlnenia a že Luther sa nemýlil ohľadom [doktríny] ospravedlnenia, je nechválne známy heretik a člen sekty. Nevyznáva pravú vieru, ale falošnú vieru. Povedať inak znamená odpadnúť od viery.
Ak v nej ešte stále ste, vystúpte zo sekty II. vatikánskeho koncilu, ktorá nie je Katolíckou Cirkvou, ale prorokovanou proticirkvou posledných časov.
Aby ste boli spasený, je nevyhnutné byť katolíkom, a to znamená, že musíte byť tradičným katolíkom.
Táto situácia bola predpovedaná, ako to vysvetľuje (pokrýva) náš materiál. Ako sme ukázali, František učí, že je nezákonné a jedovaté presvedčiť ľudí o katolicizme. Každý, kto ho tvárou tvár týmto faktom stále považuje za katolíka a člena Cirkvi a teda, že vyznáva pravú vieru, je odpadlíkom. Ak si myslíte, že je v Katolíckej Cirkvi, tvárou tvár týmto faktom, odpadli ste od Ježiša Krista a ak sa neobrátite, budete večne horieť v pekelných ohňoch. A tí, ktorí budú tvrdošijne propagovať alebo podporovať heretikov, ktorí ho obhajujú za platného pápeža, stratia svoje duše.
Pozrite si video Babylon padol, padol!! pre detailné vysvetlenie týchto biblických proroctiev o odpadnutí Ríma (Babylonu) od katolíckej viery.
Toto video bolo vyrobené Kláštorom Najsvätejšej rodiny (Most Holy Family Monastery)
Autorské práva © 2016: Most Holy Family Monastery.
Poznámky pod čiarou
[1]–https://www.ansa.it/english/news/2016/10/13/pope-says-proselytism-venom-against-ecumenism_fdd18527-91f1-4e2a-84a5-170cb4132a00.html
[2]–https://www.youtube.com/watch?v=a3AnX_GBWJw#t=0m52s 0:52
[3]–Denzinger 714
[4]–https://remnantnewspaper.com/web/index.php/fetzen-fliegen/item/2817-francis-and-saint-martin-luther-perfect-together
[5]–The Papal Encyclicals, Vol. 2 (1878-1903), p. 399
[6]–The Papal Encyclicals, by Claudia Carlen, Raleigh: The Pierian Press, 1990, Vol. 4 (1939-1958), p. 41
[7]–St. Francis De Sales, The Catholic Controversy, Rockford, IL: Tan Books, 1989, pp. 305-306
[8]–https://www.youtube.com/watch?v=a3AnX_GBWJw#t=44m39s 44:39
[9]–https://insidethevatican.com/news/pope-francis-rabbi-skorka-shared-dream/
[10]–Denzinger 2286
[11]–https://twitter.com/pontifex/status/719434913661870080
[12]–https://www.kbs.sk/obsah/sekcia/h/hladat/p/dokumenty-papezov/c/apostolska-exhortacia-amoris-laetitia
[13]–Denzinger 705
[14]–The Papal Encyclicals, Vol. 2 (1878‐1903), p. 394
[15]–The Papal Encyclicals, by Claudia Carlen, Raleigh: The Pierian Press, 1990, Vol. 2
[16]–http://www.vatican.va/content/francesco/en/messages/pont-messages/2015/documents/papa-francesco_20151102_messaggio-global-christian-forum.html
[17]–https://www.youtube.com/watch?v=a3AnX_GBWJw#t=6m32s 6:32
[18]–The Papal Encyclicals, Vol. 1 (1740‐1878), p. 222.
[19]–Denzinger 712
[20]–Denzinger 787
[21]–Denzinger 423
[22]–The Papal Encyclicals, Vol. 2 (1878-1903), p. 393
[23]–https://townhall.com/columnists/michaelbrown/2016/09/13/devout-roman-catholic-tim-kaine-butchers-the-bible-and-embraces-gay-radicalism-n2216350
[24][25][26]–https://www.youtube.com/watch?v=a3AnX_GBWJw [24]-11:58, [25]-20:42, [26]-24:41
[27][28]–Roman Bullarium Vol. IV. Sec. I, pp. 354-357
[29]–The Papal Encyclicals, Vol. 2 (1878‐1903), p. 401
[30]–http://www.vatican.va/content/francesco/en/messages/pont-messages/2015/documents/papa-francesco_20150420_messaggio-abuna-matthias.html
[31]–https://www.news.com.au/pope-francis-writes-atheists-can-go-to-heaven/news-story/4ba96b9649a550f77036642abf0f4c4b
[32][33][36][38][39]–https://www.youtube.com/watch?v=a3AnX_GBWJw [32]-36:31, [33]-38:37, [36]-39:47, [38]-41:00, [39]-41:53
[34]–The Papal Encyclicals, Vol. 1 (1740-1878), p. 184
[35]–The Papal Encyclicals, Vol. 1 (1740-1878), p. 364.
[36]–http://www.vatican.va/content/francesco/en/speeches/2016/october/documents/papa-francesco_20161013_pellegrinaggio-luterani.html
[37]–http://www.laciviltacattolica.it/articoli_download/extra/Interview_with_PF.pdf
[38]–http://www.vatican.va/content/francesco/en/speeches/2016/october/documents/papa-francesco_20161001_georgia-sacerdoti-religiosi.html
[39]–http://www.vatican.va/content/francesco/en/speeches/2016/june/documents/papa-francesco_20160626_armenia-conferenza-stampa.html
[40]–https://www.bbc.com/news/in-pictures-21427713
Súvisiace články