^
^
Nedávne videá a články | Apokalypsa teraz vo Vatikáne | Nová “omša” novus ordo | Prečo peklo musí byť večné | Antikrist identifikovaný | Sedevakantizmus | Prečo tak mnohí nemôžu veriť | “Magicians” Prove A Spiritual World Exists | Úžasné dôkazy o Bohu |
Pravda o cirkvi II. vatikánskeho koncilu | Herézy II. vatikánskeho koncilu | Kroky k obráteniu | Mimo Cirkvi niet spásy | Vyvrátenie východného „pravoslávia“ | Svätý Ruženec | Páter Pio | Falošní tradicionalisti |
Správa pre tých, čo veria v krst túžby
Pri zaoberaní sa touto kľúčovou dogmou viery som považoval za dôležité adresovať niečo tým z vás, čo veria v krst túžby, aby som zosumarizoval niektoré fakty.
Po prvé, keď sa fakty vyložia na stôl, musíte pripustiť, že krst túžby sa nikde neomylne neučil. Jediné dva citáty od neomylného Magistéria, ktoré sa môžete aspoň pokúšať predložiť (6. zasadnutie, 4. hlava Tridentského koncilu a 7. zasadnutie, 4. kánon z Tridentského koncilu), nenadŕžajú teórii krstu túžby, ako som ukázal v tomto dokumente. A tak vám neostáva nič iné. Faktom je, že vaša „najlepšia“ čiasta dôkazu (6. zasadnutie, 4. hlava) v skutočnosti odporuje teórii o krste túžby, keď definuje, že Evanjelium podľa Jána 3:5 sa má chápať tak, ako je napísané.
Napriek tejto skutočnosti mnohí z vás (v skutočnosti väčšina vás „tradičných“ kňazov) naďalej prehlasujú, že krst túžby je niečím, v čo musí veriť každý katolík. Mnohí z vás dokonca odopierajú sviatosti tým, čo to neakceptujú. Teraz, keď viete, že nemôžete dokázať, že krst túžby je dogmou, musíte prestať s týmto bludným tvrdením. Musíte prestať odsudzovať chápanie Cirkvi, že Evanjelium podľa Jána 3:5 treba brať tak, ako je napísané, a že krst vodou je len jeden, alebo istotne pôjdete do pekla.
A tí, čo naďalej robia vyhlásenia alebo zverejňujú knihy alebo traktáty o krste túžby, pričom ľuďom tvrdošijne hovoria, že ľudia môžu byť spasení bez sviatosti krstu, kacírsky odporujú dogmám a môžu cítiť ťažobu anatémy kánonu 5.
Po druhé, takmer všetci z vás, čo veríte v krst túžby, sa držíte toho, že sa vzťahuje na tých, čo nepoznajú Krista, Trojicu alebo Katolícku Cirkev. Väčšina z vás otvorene vystúpi a prizná, že tento „krst túžby“ zachraňuje príslušníkov nekatolíckych náboženstiev vrátane protestantov. Toto je úplne heretické a naďalej to zastávať alebo hlásať je smrteľný hriech.
Túto zvrátenú verziu krstu túžby nikdy nezastával žiadny svätec, a preto nemôžete citovať svätcov, ktorí by učili, že príslušníci nekatolíckych náboženstiev môžu byť spasení alebo že krst túžby sa vzťahuje na tých, čo nepoznajú Krista a Trojicu. Táto zvrátená verzia krstu túžby je totálne heretická a je výmyslom liberálnych heretikov 19. a 20. storočia. Utvrdili ju heretické katechizmy a Protokol 122/49, ktoré boli odhalené v tomto dokumente.
Nakoniec sa obraciam na všetkých, čo veria v krst túžby, a to tak vo verzii, ktorú zastávali svätí, ako aj vo verzii, ktorú vymysleli modernisti. Učenie pápeža sv. Leva Veľkého, Florentského koncilu, kánonov o sviatosti krstu a cirkevné chápanie Evanjelia podľa Jána 3:5 dokazujú, že teória o krste túžby sa nedá zosúladiť s katolíckymi dogmami, a preto by sa nemala vyučovať v žiadnej podobe. Keďže tvrdošijnosť je kľúčom ku kacírstvu, niet pochýb o tom, že viery vo verziu krstu túžby podľa svätých (len pre katechumenov) sa v dobrej viere pridŕžali mnohí z vás, ako aj mnohí iní klerici a laici v priebehu dejín, ako sme sa to prebrali v 17. kapitole. Akonáhle sa však fakty ukážu ako jasné a nepopierateľné, čož aj sú, tak, že sa dá preukázať, že teória o krste túžby je v nepopierateľnom rozpore s katolíckou dogmou, nemožno sa jej naďalej zastávať a učiť ju v dobrej viere.
Ako sme už uviedli, toto je slávny dogmatický list Leva Veľkého Flaviánovi, ktorý prijal dogmatický Chalcedónsky koncil a otcovia tohto veľkého koncilu ho prijali s chýrnym zvolaním: „Toto je viera otcov, viera apoštolov; Peter prehovoril Levovými ústami. Učí, že ospravedlnenie od hriechu (duch posvätenia) sa nedá oddeliť od krstu vodou. Ale pridŕžať sa „krstu túžby“ znamená zastávať opak: že posvätenie sa dá oddeliť od vody krstu. Držať sa krstu túžby teda znamená popierať dogmatické prehlásenie pápeža Leva Veľkého. A tí, čo tvrdošijne odporujú Levovmu prehláseniu, pokiaľ ide o čo i len jedno písmeno, sa stanú prekliatymi kacírmi.
V tomto dokumente je odprezentovaných dvanásť nasledujúcich argumentov z neomylnej náuky Stolice sv. Petra (okrem iných). Každý jeden z nasledujúcich výrokov je božsky zjavená pravda viery (dogma), nie omylný názor nejakého teológa. Tieto skutočnosti vyvracajú predstavu o krste túžby. A ani jeden obhajca krstu túžby nedokáže odpovedať na ani jeden z nich.
[1] Denzinger 861; Decrees of the Ecumenical Councils, Vol. 2, p. 685.
[2] Decrees of the Ecumenical Councils, Vol. 1, pp. 550-553; Denzinger 39-40.
[3] Decrees of the Ecumenical Councils, Vol. 1, p. 81.
[4] Denzinger 165.
[5] Denzinger 696; Decrees of the Ecumenical Councils, Vol. 1, p. 542.