^
^
Nedávne videá a články | Apokalypsa teraz vo Vatikáne | Nová “omša” novus ordo | Prečo peklo musí byť večné | Antikrist identifikovaný | Sedevakantizmus | Prečo tak mnohí nemôžu veriť | “Magicians” Prove A Spiritual World Exists | Úžasné dôkazy o Bohu |
Pravda o cirkvi II. vatikánskeho koncilu | Herézy II. vatikánskeho koncilu | Kroky k obráteniu | Mimo Cirkvi niet spásy | Vyvrátenie východného „pravoslávia“ | Svätý Ruženec | Páter Pio | Falošní tradicionalisti |
Antipápež František hovorí: Ak je niekto „skutočne kresťanský“, nepokúsi sa nikoho obrátiť
František opäť odmieta prozelytizmus (t. j. snaženie sa obrátiť nekatolíkov na katolícku vieru). Učí, že mladí ľudia by „mali vedieť toto: keď je kresťanská komunita skutočne kresťanská, neprozelytizuje... K prozelytizovaniu nás vedie strach“. Toto je zarážajúca heréza od antipápeža Františka.
František hovorí, že v priebehu dejín mali katolíci „akoby strach“, že ľudia radšej prijmú iné „kresťanské cirkvi“, lež aby konvertovali do Katolíckej Cirkvi. Heretik František si myslí, že takáto obava „je zlá“. František potom (znova) odsudzuje ľudí za snaženie sa obrátiť nekatolíkov na katolicizmus (prozelytizmus). František hovorí, že Cirkev nerastie prostredníctvom aktivity snaženia sa získať nových konvertitov. Podľa Františka Ježiš „nás volá k tomu, aby sme nerozmýšľali“ spôsobom, že niekto je vo vnútri alebo mimo Katolíckej Cirkvi. Toto je nehorázne heretické. František končí tvrdením, že by sme mali „rozpoznať Božiu prítomnosť a pôsobenie“ v heretických, nekatolíckych cirkvách. František je notorický heretik.
Antipápež František hovorí, že misionár sa nesnaží obrátiť ľudí na katolícku vieru!
František hovorí, že je „ťažký hriech“ „vynaložiť úsilie obrátiť“ „pravoslávnych“
Katolícka Cirkev učí, že heretik by prestal byť pápežom a že heretik by nemohol byť platne zvoleným pápežom
V čo František naozaj verí
Prečo František nemôže byť pápežom – Uznanie Františka za pápeža = Odpadnutie od viery
Františkove nedávne herézy [EN]
[1] L’Osservatore Romano, October 5, 2018, p. 12.
[2] L’Osservatore Romano, October 5, 2018, p. 16.