^
^
Nedávne videá a články | Apokalypsa teraz vo Vatikáne | Nová “omša” novus ordo | Prečo peklo musí byť večné | Antikrist identifikovaný | Sedevakantizmus | Prečo tak mnohí nemôžu veriť | “Magicians” Prove A Spiritual World Exists | Úžasné dôkazy o Bohu |
Pravda o cirkvi II. vatikánskeho koncilu | Herézy II. vatikánskeho koncilu | Kroky k obráteniu | Mimo Cirkvi niet spásy | Vyvrátenie východného „pravoslávia“ | Svätý Ruženec | Páter Pio | Falošní tradicionalisti |
Rúhanie Jána Pavla II. voči Duchu Svätému a jeho duchovné obete
Tento článok je prepis k videu nižšie:
Ján Pavol II. v 6. bode svojej prvej encykliky, Redemptor hominis, vyhlásil nasledovné:
„Či niekedy pevná viera tých vyznávajúcich nekresťanské náboženstvá – ktorá tiež sama osebe vychádza z Ducha Pravdy pôsobiaceho mimo viditeľných hraníc mystického tela – azda neuvádza do pomykova kresťanov, neraz takých náchylných pochybovať o Bohom zjavených a Cirkvou hlásaných pravdách a takých náklonných na uvoľnenie morálnych zásad a na otvorenie cesty etickému permisivizmu?“ – Ján Pavol II., Redemptor hominis (# 6), 4. marec 1979
Toto je zarážajúce kacírstvo a rúhanie. Ján Pavol II. učil, že pevná viera tých vyznávajúcich nekresťanské náboženstvá, vychádza z Ducha Svätého. A pre prípad, že by niekto chcel nastoliť otázku prekladu, odcitujme vatikánsky preklad tejto pasáže.
Vo vatikánskom preklade tejto pasáže sa uvádza:
Ako môže každý vidieť, heréza je očividná. Ján Pavol II. bludne učí, že viera v nekresťanské náboženstvá vychádza z Ducha pravdy, keď v skutočnosti vychádza z ducha lží (z diabla). Teraz sa v krátkosti pozrime na latinský text, v ktorom je kacírstvo a rúhanie Jána Pavla II. takisto zrejmé.
„Nonne interdum firma persuasio non christianas religiones profitentium — quae et ipsa procedit a Spiritu veritatis, extra fines aspectabiles Corporis mystici operante — forsitan confundat Christianos, ad dubitandum de veritatibus a Deo revelatis et ab Ecclesia nuntiatis saepe tam proclives ac tam pronos ad infirmanda principia doctrinae moralis et ad aperiendam viam licentiae cuncta in re ethica permittendi?“ – Ján Pavol II., Redemptor hominis (# 6), 4. marec 1979 (latinský text)
V latinskom texte sa Ján Pavol II. zmieňuje o firma persuasio, čo znamená: pevné presvedčenie, pevné vierovyznanie alebo pevná viera. Ďalej používa profitentium, genitív prítomného príčastia s významom (tých) vyznávajúcich. Takže sa zmieňuje o pevnej viere alebo presvedčení tých vyznávajúcich. Prívlastkom profitentium je v tejto pasáži non christianas religiones, t. j. nekresťanské náboženstvá. A teda, zmieňuje sa o pevnej viere tých vyznávajúcich nekresťanské náboženstvá. Potom používa vzťažné zámeno quae, čo znamená ktorá. Quae ako aj zdôrazňovacie zámeno ipsa (znamenajúce sama osebe/sama/samotná) v kontexte súhlasia s firma persuasio. Takže quae et ipsa procedit znamená ktorá tiež sama osebe vychádza. Takže z koho vychádza pevná viera tých vyznávajúcich nekresťanské náboženstvá podľa Jána Pavla II.? Podľa neho vychádza a Spiritu veritatis, t. j. z Ducha pravdy. Toto je totálne kacírstvo a v skutočnosti rúhanie voči Duchu Svätému. Duch pravdy nemôže byť pôvodcom bludu a ľudí nevedie k viere vo falošné náboženstvo, falošné doktríny alebo falošného boha.
Podľa Knihy žalmov 96:5 a 1. listu Korinťanom 10:20 sú všetky nekresťanské náboženstvá falošné a ich „bohovia“ sú démony.
Niektorí by mohli vzniesť chabú námietku, že Ján Pavol II. sa zmieňoval iba o pevnej viere v aspekty nekresťanských náboženstiev, v ktorých je dodržaný prirodzený zákon. To je, pravdaže, nepodložený nezmysel. Ján Pavol II. to nehovorí. Zmieňuje sa o pevnej viere tých vyznávajúcich nekresťanské náboženstvá. Pevná viera v nekresťanské náboženstvo, isteže, zahŕňa presvedčenie človeka o falošnom božstve alebo falošných božstvách a základných učeniach tohto nekresťanského náboženstva. Vskutku, pevná vernosť nekresťanskému náboženstvu vyplýva z viery danej osoby v najdôležitejšie tvrdenia tohto náboženstva, ako napríklad v „boha“, ktorého uctieva. „Viera“ človeka v to náboženstvo je neoddeliteľne spojená s falošnými doktrínami a modlárstvom tohto falošného náboženstva.
Ján Pavol II., rúhač, učí, že Duch Svätý vnúkava vieru vo falošných bohov a bludné učenia.
Ján Pavol II. v tejto súvislosti tiež používa operante, ablatív prítomného času, mužského rodu, jednotného čísla, čo znamená pôsobiaci alebo účinkujúci. Operante v kontexte súhlasí so Spiritu, podstatným menom mužského rodu, jednotného čísla v ablatíve. Čiže Ján Pavol II. explicitne učí, že pevná viera tých vyznávajúcich nekresťanské náboženstvá sama osebe vychádza z Ducha Svätého pôsobiaceho alebo účinkujúceho. Toto je jasná a neobhájiteľná heréza. Je to ďalším dôkazom toho, že Ján Pavol II. bol evidentne heretickým nekatolíckym antipápežom.
Heréza Jána Pavla II. v Redemptor hominis (# 6)
Nemalo by byť potrebné, aby sme citovali katolícke učenie, aby sme jeho herézu vyvrátili. Bludnosť tvrdenia Jána Pavla II. by mala byť zjavná. Avšak uvážte, že v Druhom oranžskom koncile v r. 529 sa o milosti učilo, že ľudia potrebujú osvietenie a vnuknutie Ducha Svätého na to, aby prijali pravdu týkajúcu sa večnej spásy (a teda na to, aby mali pevné presvedčenie o pravej viere).
Čiže pevné presvedčenie o pravej viere vychádza z vnuknutia Ducha Svätého. Ján Pavol II. avšak učil, že vnuknutie Ducha Svätého je dané nekresťanom, aby pevne verili v nekresťanské náboženstvá a falošných bohov. To je kacírstvo a rúhanie.
Ako vyhlásil pápež Lev XIII. vo svojej encyklike Providentissimus Deus z r. 1893 ohľadom vnuknutia od Ducha Svätého:
Uvažujte aj o tom, ako konkrétne Ján Pavol II. vyložil svoje rúhanie. Ako už bolo spomenuté, používa quae et ipsa, čo znamená ktorá tiež sama osebe. Využíva zdôrazňovacie zámeno ipsa (sama/sama osebe), aby bolo jeho nehorázne rúhanie veľmi jasne zaznamenané. Obdobným spôsobom, nezmieňuje sa iba o nejakej pozitívnej mienke o nekresťanskom náboženstve, akoby vychádzala z Ducha Svätého, čož by bol hrozný výrok sám osebe; ale veľmi výslovne sa zmieňuje o pevnej viere tých vyznávajúcich (profitentium) nekresťanské náboženstvá. Je to akoby chcel s diabolskou zlobou učiť svoju herézu veľmi výslovným spôsobom, aby tí, ktorí si ho neskôr uctia, mohli byť odsúdení za to, že tak urobili. Toto je v súlade s jeho modus operandi. Chcel sa vysmievať z Ducha Svätého. Presne o toto mu išlo.
Pred niekoľkými mesiacmi vyvolal antipápež František rozruch a bol právom kritizovaný za to, že v spoločnom vyhlásení s imámom učil podobnú herézu. V tomto vyhlásení František a imám tvrdili, že rozmanitosť náboženstiev je Bohom chcená. Františkovo vyhlásenie je očividne kacírstvom a rovná sa apostáze. Nielenže učil, že Boh rozmanitosť náboženstiev toleruje, ale že Boh pozitívne chce rozmanitosť náboženstiev, keďže v tej istej vete sa František zmieňoval o tom, ako Boh chcel odlišné pohlavia.
No ako sme práve videli, antipápež Ján Pavol II. už oficiálne učil rovnaký typ herézy vo svojej prvej encyklike. Napriek tomu si nespočetné množstvo zvedených falošných tradicionalistov myslí, že František je hrozný – a v tom majú pravdu – ale myslia si, že Ján Pavol II. bol „svätý“. Toto je kľúčový aspekt podvodu posledných čias a pocty vzdávanej obrazu šelmy.
[Pozrite si naše video Apokalypsa teraz vo Vatikáne.] Je tiež zmienkyhodné, že v tej istej časti svojej heretickej encykliky, Redemptor hominis, Ján Pavol II. učí, že zbližovanie sa s predstaviteľmi nekresťanských náboženstiev sa musí uskutočňovať aktivitami ako napríklad spoločná modlitba.
Toto je bludné učenie a oficiálne schválenie smrteľného hriechu. Cirkev prostredníctvom pravých pápežov spoločnú modlitbu s predstaviteľmi nekresťanských náboženstiev zakazuje.
Oficiálne učenie Jána Pavla II., že by mala existovať spoločná modlitba s tými, ktorí predstavujú nekresťanské náboženstvá, je ďalším dôkazom toho, že nevyznával pravú vieru, a preto sa nemôže považovať za člena Katolíckej Cirkvi alebo pravého pápeža.
Kacírstvo a rúhanie, ktoré Ján Pavol II. vyjadril voči Duchu Svätému ohľadom nekresťanských náboženstiev, bolo naprieč jeho antipontifikátu exemplifikované jeho opakovanými smrteľne hriešnymi činmi, ohavnosťou v Assisi, jeho mnohými herézami a prejavmi náboženského indiferentizmu, jeho opakovanou chválou falošných náboženstiev atď.
Jestvuje mnoho ľudí, ktorí si myslia, že sú informovanými tradičnými alebo konzervatívnymi katolíkmi, a predsa považujú nekatolíckeho odpadlíka Jána Pavla II. za „svätého“.
Sú totálne zvedení. Tým, že ho považujú za svätého s čo i len základnými vedomosťami o jeho náboženskom indiferentizme a skutkami s tým súvisiacimi, sa stávajú účastnými na ťažkom hriechu a odmietnutí katolíckej viery.
Modlárske medzináboženské stretnutia Jána Pavla II. v Assisi (1986, 2002)
Toto je kľúčový aspekt apokalyptického zvodu a proroctiev o šelme posledných čias a cti, ktorá sa vzdáva obrazu pohanského rímskeho kráľa, ktorý bol ranený – t. j. Antikristovi.
V skutočnosti, uvažujúc o tom, kým bol, dáva zmysel, že antipápež Ján Pavol II. sa rozhodol rúhať sa Duchu Svätému vo svojej úplne prvej encyklike.
V tej istej encyklike tiež definoval kresťanstvo a Evanjelium ako úžas nad človekom! To je, pravdaže, antikristovské rúhanie.
Je tiež veľmi zaujímavé, že Ján Pavol II. v onom kontexte používa výraz Duch pravdy (Spiritu veritatis), pričom naráža na Ducha Svätého. My si myslíme, že z jeho strany to bolo úmyselné zdôraznenie rúhania. Výraz Duch pravdy pochádza z Evanjelia podľa Jána, 16. kap., kde sa pravý Kristus zmieňuje o Duchu Svätom ako o Duchu pravdy, ktorý bude viesť apoštolov a Jeho Cirkev do celej pravdy.
Čiže vzťahuje sa to na Ducha vedúceho ľudí ku kresťanstvu. Ale Antikrist, obraz šelmy posledných čias, Ján Pavol II., sa vo svojej úplne prvej encyklike uistil o tom, že bude učiť, že Duch pravdy vedie ľudí k tomu, aby verili v nekresťanstvo, falošné náboženstvá diabla.
Toto je tiež dôvodom, prečo Ján Pavol II. vo svojej prvej homílii vyhlásil, že prehlásenie z Mt 16:16, kde sv. Peter o Ježišovi hovorí: „Ty si Kristus, syn živého Boha,“ sa vzťahuje na pravdu o človeku.
To je antikristovské kacírstvo a rúhanie! Medzi niektorých zo zvedených falošných tradicionalistov alebo falošných konzervatívcov, ktorí považujú antipápeža Jána Pavla II. za svätého, patria:
Michael Voris a Church Militant...
...takzvaní „kňazi“ Bratstva sv. Petra...
...ľudia v EWTN...
...„Katolícke odpovede“...
...Mark Goring...
...Michael Matt...
...Taylor Marshall...
...Centrum sv. Benedikta...
Nielenže Centrum sv. Benedikta (ktoré tvrdí, že verí, že človek musí byť katolíkom, aby bol spasený) nezaujalo sedevakantistický postoj, ale teraz sa pravidelne a verejne zmieňujú o povestne podlom antipápežovi Jánovi Pavlovi II. ako o „svätom Jánovi Pavlovi II.“!
Tuná je zopár príkladov z niekoľkých minulých rokov, kedy Centrum sv. Benedikta nazýva antipápeža Jána Pavla II. „svätým Jánom Pavlom II.“:
Wow. Ako hlboko klesli v dôsledku odporu voči pravde! Napriek mnohým herézam antipápeža Jána Pavla II. (napr. schvaľovaniu vatikánsko-lutheránskej dohody o ospravodlivení), falošnému ekumenizmu (Assisi atď.), smrteľne hriešnym činom (bozkávanie Koránu atď.), náboženskému indiferentizmu atď., heretici z Centra sv. Benedikta ho teraz verejne (a zjavne bez akejkoľvek hanby) venerujú ako „svätého“! [2]
...Lifesite news...
titulok: „Sv. Ján Pavol II. prorokoval, že kňazi budú trpieť pre oponovanie znovuzosobášeniu“
„11. apríl 2018 (LifeSiteNews) – Pápež svätý Ján Pavol II. desaťročia vopred varoval, že kňazi a vskutku samotná Katolícka Cirkev zaplatia „vysokú cenu“ za zotrvávanie verným trvalému cirkevnému učeniu o manželstve a reprodukcii.“
...a mnohí ďalší...
Napriek tomu, že títo ľudia hovoria niektoré pravdivé veci, všetci z tých ľudí sú, bohužiaľ, falošnými učiteľmi na ceste do pekla. Sú v temnote. Majú účasť na ťažkom hriechu a odmietnutí prvého prikázania, pretože venerujú povestne podlého kacíra a odpadlíka, ktorý podporoval modlárstvo, rúhal sa Duchu Svätému, učil náboženskému indiferentizmu a falošnému ekumenizmu, učil všeobecnú spásu, učil, že človek je Boh, a mnohé ďalšie veci.
Všetko je to zdokumentované v našich materiáloch. Ak počujete niekoho, kto si myslí, že Ján Pavol II. bol svätý alebo dobrý, vedzte, že tá osoba je v temnote. Ale keďže František Jána Pavla II. slávnostne „kanonizoval“, jediným spôsobom, ako, neodporujúc si, odmietnuť Jána Pavla II. ako podlého človeka, akým bol, čo človek musí, je odmietnuť aj Františka ako nekatolíckeho antipápeža, ktorým on rozhodne je. To je dôvodom, prečo je nevyhnutné zaujať sedevakantistický postoj, v tejto dobe veľkého odpadnutia opravdivý katolícky postoj.
Sv. Róbert Bellarmín, Kardinál a učiteľ Cirkvi, De Romano Pontifice, II, 30: „Pápež, ktorý je očividným heretikom, automaticky (per se) prestáva byť pápežom a hlavou, tak ako automaticky prestáva byť kresťanom a členom Cirkvi. Preto môže byť súdený a potrestaný Cirkvou. Toto je učenie všetkých starých otcov, ktorí učia, že očividní heretici okamžite strácajú všetku jurisdikciu.“
Sv. Róbert Bellarmín, Kardinál a učiteľ Cirkvi, De Romano Pontifice, II, 30: „Tento princíp je celkom istý. Nekresťan nemôže byť v žiadnom prípade pápežom, ako pripúšťa sám Kajetán (ib. c. 26). Dôvodom tohto je to, že nemôže byť hlavou toho, čoho nie je členom; teraz ten, čo nie je kresťanom, nie je členom Cirkvi, a očividný heretik nie je kresťan, ako je jasne učené sv. Cypriánom (lib. 4, epist. 2), sv. Atanáziom (Scr. 2 cont. Arian.), sv Augustínom (lib. De great. Christ. 20. kap.), sv. Hieronymom (contra Lucifer.) a inými; preto očividný heretik nemôže byť pápežom.“
Sv. František De Sales (17. storočie), Učiteľ Cirkvi, Katolícka kontroverzia, s. 305-306: „Teraz, keď on [pápež] je explicitne heretikom, ipso facto odpadá od svojej dôstojnosti a von z Cirkvi...“
Sv. Antoninus (1459): „V prípade, v ktorom by sa pápež stal heretikom, sám by sa stal, na základe tohto samotného faktu a bez akéhokoľvek ďalšieho rozsudku, oddeleným od Cirkvi. Hlava oddelená od tela nemôže, pokiaľ zostáva oddelená, byť hlavou toho istého tela, od ktorého bola odrezaná. Pápež, ktorý by bol oddelený od Cirkvi herézou, by preto na základe tohto faktu prestal byť hlavou Cirkvi. Nemohol by byť heretikom a zostať pápežom, pretože, keďže je mimo Cirkvi, nemôže vlastniť kľúče Cirkvi.“ (Summa Theologica, citované v Actes de Vatican I. V. Frond pub.)
Toto je tiež dôvodom, prečo je materiál, ktorý sme vytvorili približne pred 15 až 20 rokmi na základe rozsiahleho výskumu a ktorý podrobne odhaľuje herézy Jána Pavla II., Benedikta XVI. a ďalších antipápežov II. vatikánskeho koncilu, kľúčový.
Ľudia, ktorí sú s týmito skutočnosťami a prezentáciami neoboznámení, sú si v mnohých prípadoch jednoducho nevedomí toho, čo potrebujú vedieť, aby mali základnú a náležitú znalosť súčasnej situácie.
Tou situáciou je, že Rím v súlade s proroctvami stratil vieru a stal sa sídlom Antikrista a že sekta II. vatikánskeho koncilu nie je Katolíckou Cirkvou, ale prorokovanou proticirkvou posledných čias, babylonskou neviestkou.
Šelma pohanskej Rímskej ríše sa vrátila a zmocnila sa hmotných budov Katolíckej Cirkvi, bezprostredne napĺňajúc apokalyptické proroctvá o návrate šelmy, ktorá bola.
Toto je tiež dôvodom, prečo sú mnohí falošní konzervatívci a falošní tradicionalisti šokovaní a v stave údivu a úžasu ohľadom toho, čo sa deje v Ríme.
O tom sa prorokuje v Apokalypse.
Budú sa diviť, pretože uvidia šelmu (to jest pohanský Rím), ktorý oponoval starovekej Cirkvi a potom bol nahradený kresťanskou Európu a vracia sa v posledných časoch.
Antipápež František „požehnáva“ nahú pohanskú modlu, Pachamamu
Katolícka Cirkev, jediná pravá Cirkev Kristova nevyhnutná k spáse, stále existuje vo vernom zvyšku opravdivých tradičných katolíkov.
[1] http://www.vatican.va/content/john-paul-ii/en/homilies/1978/documents/hf_jp-ii_hom_19781022_inizio-pontificato.html
[ DE - EN - ES - FR - IT - PT ]